Ga naar inhoud


Humax IRCI-5400


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo experts,<P>Ik sta op het punt om een set aan te schaffen. Ben echter natuurlijk nog behoorlijk groen, (probeer dit door veel lezen te verhelpen) Mijn vraag als starter. Ben voorlopig alleen in Europa geinteresseerd.( Astra en Eusatel) <BR>Blijf ik flexible genoeg met aanschaf van een 5400 IRCI + een Seca Module en een Visiosat schotel als beginner? (Wie weet ben ik binnen no time "hooked for life")<BR>Daarna een Funcard programmer met Funkaart etc etc <BR>PS Bij benadering hoe lang duurde het voordat je 1e systeem goed in de lucht was?<BR>Bedankt voor je reactie <P> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@theowl,<P>Ik zou geen visiosat kopen, een paar meijer voor alleen een schotel en dan nog eentje van plastic ook..... Koop lekker een 88 cm triax voor ca 100 piek en een MTI twin lnb.<BR>Samen met je hummie dik 900 zenders en een 450 audio kanalen. Wordt je dan hooked koop je een lnb en disceq motor, en klaar is theowl ;-) <BR>De fun kaart is een aanrader is lekker snel, veel edit soft te vinden etc,etc. <BR>De tijd die je nodig hebt............ 1 uur tot......<P>suc6<P>bob rolleyes.gif" border="0<p>[ 07-09-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet NIET de Humax 5400z kopen die is niet te patchen zonder hardware aanpassing! De 5400 (zonder z) wel.<BR>Een vaste schotel richt je uit binnen 1 dag incl. ophangen. Zorg wel dat je met ze 2en bent met het uitrichten dat is een stuk eenvoudiger. Een stab (die draait) is wat lastiger. Maar volgens mij kan dat ook in een dag. Als je weet wat je doet kan het ook in een uur. Ik ben het met Bobje eens, koop gewoon een triax 88cm mocht je overstappen is dat beter. Als je die bevestigingpaal gelijk loodrecht bevestigd (controleren met een waterpas) hoef je straks bij de overstap niet alles weer los te maken.<P>succes,<BR>Humpty D. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Or,Roxstar,HF842,Bobje en Humpty Dumpty bedankt voor jullie reacties. <BR>( Wil graag PM ontvangen maar heb waarschijnlijk instelling vergeten mvdzant@wolmail.nl of m.zant@elsevier.nl) frown.gif" border="0<P>Kom net terug van WWSat in Purmerend. Was nog één 5400 IRCI te koop voor fl 1200,= dat is fl 150,= duurder dan <B>2</B>weken geleden! mad.gif" border="0 Vlgs WWsat de laatste in Ned. die nog te patchen is? confused.gif" border="0 Humpty een 5400 zonder bijvoegsels confused.gif" border="0 Ik was op pad om 3gelijke systemen(ook voor 2 buren)aan te schaffen en nu heb ik nog NIXS! mad.gif" border="0 <BR>Hebben jullie nog adresjes in de buurt van Zaandam/Amsterdam ? En wat moet ik als die 5400 nergens meer te koop is? confused.gif" border="0 <BR>Thxs Theowl wink.gif" border="0mvdzant@wolmail.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is het oude model, dus nog makkelijk te patchen. Het is nog maar de vraag en/of hoe de nieuwe 5400z, met behoud van de garantie, te patchen zal zijn<p>[ 08-09-2001: Message edited by: Dana ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Visiosat heeft ook normale schotels,ik heb er een van 88 cm. en volgens m'n satdealer met een rendement van een 1.1m. schotel.<P>Voordeel van deze kunstof schtel is dat ie nooit roesten kan.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...