Ga naar inhoud


irdeto ca status16


Gast

Aanbevolen berichten

Ik krijg bij het gebruik van een funkaart steeds de melding (irdeto status 16) in het beeld bij (C+blauw / C+rood / C+16/9) <BR>Ligt dit aan de firmware of hebben meer mensen hier last HELP! confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


yep hier precies hetzelfde,sinds 3 dagen daarvoor geen probleem gehad,ik heb nog geen idee wat het is,heeft iemand anders ook dezelfde probleem of weet iemand wat het is,of is het een bug in de software.<P><BR>greetz mbon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo, bij mij samo, samo. Heb vervolgens 3.0, 3.1 en 2.4 geprobeerd, geen verbetering. Draai nog wel met oudere 3in1. Probeer morgen final 3.2 met de laatste 3in1 van duck. Hopne dat dat beter is. U hoort van mij laugh.gif" border="0 <P>have fun, dism wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing!<BR>Ik heb nu Canal Digitaal alleen op de secakeys draaien. Dit gaat als volgt:<BR>Open ISVEdit<BR>- Irdeto keys van C+ verwijderen met IVSEdit 1.5 (Dit hoeft waarschijnlijk niet maar ik heb het gedaan om er zeker van te zijn dat de seca keys gebruikt werden).<BR>- In het "main" tabblad "CA ID 01 00 (Seca)" aanvinken.<P>Dan met "Change on card" de wijzigingen naar de kaart schrijven. <BR>Thanks to DuZZ<BR>Greetzzz<BR>MaRRaD laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...