Ga naar inhoud


Humax +CAM 3.2, welke card ?


Gast

Aanbevolen berichten

Beste medegebruikers,<P>Ik ben een bezitter van een Humax 5400 met +CAM 3.2 zoals vele van jullie. Nu gebruik ik voornamelijk G*ldc*rd met 10+5 k**s. Ik ben wat aan het orienteren geweest en nu lees ik vaak over de f*nc*rd en de p*cc*rd2. Als ik een van deze wil aanschaffen welke van de twee is dan in combinatie met de Humax 4300 +CAM 3.2 het beste alternatief ?<P>Alvast bedankt voor jullie reacties,<P>Mvg, Ian

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een ander groot voordeel van Fun cards is dat de kosten een stuk lager zijn. Koop bij Willem een programmer plus kaart voor 75,- en je bent klaar. Vergeet die MasterA toestand maar, koop voor dat geld een rotor en je (TV) wereld wordt steeds groter! cool.gif" border="0 <P>ppgb<p>[ 08-09-2001: Message edited by: ppgb ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikzelf heb aan hummie5400 met 3.2 +cam<BR>en gebruik een funcard met de fun3in1 files derop.<BR>funcard is makkelijk te proggen, snel, kan veel op !<BR>in combinatie met fun3in1 en +cam heb je echt wel alle (goeie) viacces/seca/irdeto/betacrypt kanalen<P>de 3in1 files kan je btw vinden op de bekende eend site smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M EN M: Ik heb nog geen c*rdprogrammer. Ik werk momenteel met een two-stone (losse 16f84 + 24C16 op een groene kaart van willem) en die IC's programmeer ik apart met een zelf in elkaar geflanst Ludipipo programmertje. Maar aangezien ik zoveel lees over P*cc*rd2 en F*nc*rd lijkt het mij wel wat ook omdat dan m'n kast dicht kan en je meer c*d*r*ng*n aan kan. Alleen wil ik dus eerst weten wat de beste optie is. Maar wat ppbg zegt dat klinkt interresant !<P>Wat ik me alleen nog af vraag is het volgende:<P>Ik hoor iedereen zeggen dat die f*nc*rd zo snel is. Maar waar is dat goed voor. Wat is hier het voordeel van in je Humax.<P>In elk geval iedereen bedankt voor de reacties (en die hopelijk nog komen).<p>[ 09-09-2001: Message edited by: Ian Work ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fun of Pic(silvercard), ik zou je op dit moment niet kunnen vertellen welke de beste is.<BR>Het is een kwestie van gevoel denk ik, vele menen dat de funcard het zal winnen op de lange duur van de silvercard al zie ik niet waarom ???<BR>Beiden zijn even makkelijk te programeren heb ik ondervonden met ***geen-reclame*** 1.70 dus daar is geen verschil in.<BR>Houd alleen even rekening dat je voor beiden een andere programmer nodig hebt.<BR>Heb je een mastera dan is dat probleem niet aan de orde.<BR>Ik werk op dit moment met de funcard en je kan ze aanschaffen bij een van de sponsers die je boven of onderaan de pagina's ziet staan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik werk met een piccardII (SMD, eeprom is niet te verwijderen hij moet dan wel 8 contacten hebben om hem te kunnen proggen met de JDM )en ik gebruik dan ICprog1.04 eerst de eeprom en dan de pic programmeren.<BR>Dit werkt als een trein in mijn hummie met de 3.2nl patch van ivan.dus misschien heb ik je wat verder geholpen.<P>Groetjes M EN M wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ian,<P>Ik geloof niet dat er qua funtionaliteit veel verschil is tussen Piccard2 en Funcard. De reden waarom ik voor funcard heb gekozen is dat een funprogrammer slechts 35,- kost. Ik geloof dat de prijzen van piccard2 en funcard gelijk zijn.<P>Als je dan ook nog wilt dat je cover dicht kan neem dan een plastic fun card.<P>Piccard en Funcard zijn sneller waardoor het zappen tussen de kanalen iets sneller gaat. Niet echt belangrijk maar leuk meegenomen smile.gif" border="0 <P>ppgb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...