Ga naar inhoud

Humax +CAM 3.2, welke card ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste medegebruikers,<P>Ik ben een bezitter van een Humax 5400 met +CAM 3.2 zoals vele van jullie. Nu gebruik ik voornamelijk G*ldc*rd met 10+5 k**s. Ik ben wat aan het orienteren geweest en nu lees ik vaak over de f*nc*rd en de p*cc*rd2. Als ik een van deze wil aanschaffen welke van de twee is dan in combinatie met de Humax 4300 +CAM 3.2 het beste alternatief ?<P>Alvast bedankt voor jullie reacties,<P>Mvg, Ian

Geplaatst:

Het ligt er ook aan wat voor programmer je hebt vermeld dat eerst eens.<P>M EN M laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Een ander groot voordeel van Fun cards is dat de kosten een stuk lager zijn. Koop bij Willem een programmer plus kaart voor 75,- en je bent klaar. Vergeet die MasterA toestand maar, koop voor dat geld een rotor en je (TV) wereld wordt steeds groter! cool.gif" border="0 <P>ppgb<p>[ 08-09-2001: Message edited by: ppgb ]

Geplaatst:

ikzelf heb aan hummie5400 met 3.2 +cam<BR>en gebruik een funcard met de fun3in1 files derop.<BR>funcard is makkelijk te proggen, snel, kan veel op !<BR>in combinatie met fun3in1 en +cam heb je echt wel alle (goeie) viacces/seca/irdeto/betacrypt kanalen<P>de 3in1 files kan je btw vinden op de bekende eend site smile.gif" border="0

Geplaatst:

hi,<P>wie is willem en waar haal ik die<BR>programmer en funcard voor fl. 75,- ?<P>thanks...

Geplaatst:

@M EN M: Ik heb nog geen c*rdprogrammer. Ik werk momenteel met een two-stone (losse 16f84 + 24C16 op een groene kaart van willem) en die IC's programmeer ik apart met een zelf in elkaar geflanst Ludipipo programmertje. Maar aangezien ik zoveel lees over P*cc*rd2 en F*nc*rd lijkt het mij wel wat ook omdat dan m'n kast dicht kan en je meer c*d*r*ng*n aan kan. Alleen wil ik dus eerst weten wat de beste optie is. Maar wat ppbg zegt dat klinkt interresant !<P>Wat ik me alleen nog af vraag is het volgende:<P>Ik hoor iedereen zeggen dat die f*nc*rd zo snel is. Maar waar is dat goed voor. Wat is hier het voordeel van in je Humax.<P>In elk geval iedereen bedankt voor de reacties (en die hopelijk nog komen).<p>[ 09-09-2001: Message edited by: Ian Work ]

Geplaatst:

Fun of Pic(silvercard), ik zou je op dit moment niet kunnen vertellen welke de beste is.<BR>Het is een kwestie van gevoel denk ik, vele menen dat de funcard het zal winnen op de lange duur van de silvercard al zie ik niet waarom ???<BR>Beiden zijn even makkelijk te programeren heb ik ondervonden met ***geen-reclame*** 1.70 dus daar is geen verschil in.<BR>Houd alleen even rekening dat je voor beiden een andere programmer nodig hebt.<BR>Heb je een mastera dan is dat probleem niet aan de orde.<BR>Ik werk op dit moment met de funcard en je kan ze aanschaffen bij een van de sponsers die je boven of onderaan de pagina's ziet staan !

Geplaatst:

ik werk met een piccardII (SMD, eeprom is niet te verwijderen hij moet dan wel 8 contacten hebben om hem te kunnen proggen met de JDM )en ik gebruik dan ICprog1.04 eerst de eeprom en dan de pic programmeren.<BR>Dit werkt als een trein in mijn hummie met de 3.2nl patch van ivan.dus misschien heb ik je wat verder geholpen.<P>Groetjes M EN M wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ian,<P>Ik geloof niet dat er qua funtionaliteit veel verschil is tussen Piccard2 en Funcard. De reden waarom ik voor funcard heb gekozen is dat een funprogrammer slechts 35,- kost. Ik geloof dat de prijzen van piccard2 en funcard gelijk zijn.<P>Als je dan ook nog wilt dat je cover dicht kan neem dan een plastic fun card.<P>Piccard en Funcard zijn sneller waardoor het zappen tussen de kanalen iets sneller gaat. Niet echt belangrijk maar leuk meegenomen smile.gif" border="0 <P>ppgb

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.