Ga naar inhoud


HUMAX FOR BEGINNERS


Gast

Aanbevolen berichten

Volgende week wordt ik de "trotse" bezitter van een Humax 5400 + Mastera II + Funcard.<BR>Maar door gebrek aan kennis en ervaring zie ik mijn aanwinst met een beetje angst tegemoet.<P>Staat er ergens een handleiding of stappenplan voor beginners??. Overal vind ik stukjes en beetjes maar geen volgeronde beginners verhaal.<P>Anders wil ik alle reacties/contributies verzamelen en een dergelijke handleiding maken. Ook links waar ik de benodigde FUN 3in1 files en andere software kan vinden.<P>Hopelijk ben ik niet zo lang meer een groentje en kan bijdrage tot deze geweldige club van hobbyisten.<BR> <BR>Alle reacties via email graag.<BR> <BR>Alvast bedankt en de groeten.<P> hotmale@planet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom!<BR>Kort stappenplan?:<BR>1. zorg dat je de volgende items ergens van het www haalt:<BR>- patch 3.2 (bv bij viewer)<BR>- humax control center (bv bij viewer)<BR>- chipcat 3.2 (bv bij viewer)<BR>- laatste fun 3in 1 (bv bij duck)<BR>2. zet met HCC de patch in je humax<BR>3. zet met HCC de settinglist erin<BR>3. prog met chipcat de 3in1 op je funkaart<BR>6. prop die in je humax<BR>7. draaien maar laugh.gif" border="0 <P>meer weten?<P>SAT4ALL LEZEN laugh.gif" border="0 <P>have fun, dism wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ipv chipcat kun je ook ***geen-reclame*** nemen.<BR>verder zou ik zeker bij duwgati langsgaan<BR>die gozer weet volgens mij alles en heeft een perfekte uitleg<P>overigens prima aankoop werk ik ook mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dism<P>Heel vriendelijk al die verwijzingen ! bedankt daarvoor.<P>echter 1 klein foutje.<P>Belangrijk (!): <BR>op mijn site vind je niets wat te maken heeft met kaarten programmeren en keys (of keyfiles), de rest allemaal wel !<P>c-ya !<BR> <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A> <P>Viewer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...