MagicOnline Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Gezocht: Image voor de Dbox2 met zenderlijst Het liefst neutrino maar een ander goed werkende is ook prima. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 kijk eens op dreammmmmmboxxxx.info 1 m 1 x groetjes Tiger
MagicOnline Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Geplaatst: 10 februari 2005 Citaat: kijk eens op dreammmmmmboxxxx.info 1 m 1 x groetjes Tiger Hoi Tiger, De dbox sectie daar is helemaal leeg, op deze site had ik het eerste gekeken. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 wat vreemd heb er pas nog de nieuwe rudream gedownload
MagicOnline Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Geplaatst: 10 februari 2005 We zitten wel in het "kabel" gedeelte hé CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Radski Geplaatst: 14 februari 2005 Geplaatst: 14 februari 2005 Zelf ben ik ook sinds kort in het bezit van een nokia dbox 2 kabelontvanger! Hiervoor zoek ik ook nog goede/werkende images!
spikes Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Hallo, Ik ben op zoek naar de neutrino sportster pro 1.0 image van 3-10-2005.De 2xI image heb ik. Het gaat dus om de 1xI image sportsterpro 1.0. B.v.d Spikes
Beheerder Michel Geplaatst: 9 september 2010 Beheerder Geplaatst: 9 september 2010 En dus dacht je, laat ik maar eens een topic van een ander uit 2005 uit de ouwe doos halen? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
spikes Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 ?????? Hier ontgaat mij iets denk ik. Zoek een oude image en dit is de reactie?
Macaco Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Met het programmaatje Imagecloner maak je van een 2xI een 1xI en andersom. Succes, Macaco
spikes Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Dat heb ik dus geprobeerd, maar het werkt niet. Als ik de de 1xI flash start hij dus niet meer op en moet ik via nulmodem en hyperterminal flashen. Groeten
Macaco Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Hmm, al meerdere malen gedaan. Ik heb het ook wel met complete backup_images gedaan, werkt hier perfect. Ik flash altijd met nullmodem- en netwerkkabel en Dboxbootmanager. Macaco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen