Ga naar inhoud

AUB HELP VOOR ONDERTITTELING!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er een mogelijkheid om met de Humax toch ondertitteling te krijgen voor de franse kanalen?<P>Ik kan het moeilijk volgen zo. Misschien met het laden voor nieuwe software in de humax? Please help!!!

Geplaatst:

Naar ik geloof sturen ze alleen franse ondertiteling mee<BR>Dus als je die wel snel kunt lezen ben je gered smile.gif" border="0<BR> <BR>BTW, ondertiteling onder de gele knop van de AB<p>[ 09-09-2001: Message edited by: LD ]

Geplaatst:

Zelfde probleem hier:<P>Taquilla: wel ondertitteling (spaans)<BR>Palco: wel ondertiteling (italiaans + engels)<BR>Kiosque: GEEN ondertiteling (frans)<BR>Dit heeft wat te maken met de wijze waarop de ondertiteling wordt doorgestuurd. Bij Palco en Taquilla is dit de gewone (teletekst) wijze. Bij Kiosque (en alle C+ frankrijk) is dit via MediaHighway principe. Zou dus wel op een Strong moeten werken. (maar daar zijn dan weerandere problemen laugh.gif" border="0 )

Geplaatst:

Dus er is ècht niets aan te doen, Dus ook geen nieuwe software van de onuff. Humax-site?

Geplaatst:

Yo,<P>Heb ook hetzelfde probleem ... Al verschillende malen de vraag gesteld, maar geen antwoorden spijtig genoeg. Ondertiteling was daarentegen wel mogelijk op mijn humax 5600 maar enkel via teletekst ! Dus volgens mij heeft het gewoon te maken met de firmware van de 5400 !!!<P>Iemand teletekst ondertiteling al aan de praat gekregen voor de ki*sken met een 5400 ?<P>Elke info welkom ...<P>Cya<P>Pinneke

Geplaatst:

Ondertiteling zal je slechts dan zien als deze met het satellietsignaal wordt meegestuurd.<BR>Wat wel mogelijk is om de ondertiteling via teletekst op je tv te zetten. Uiteraard vooropgesteld dat de betreffende zender teletekst ondertiteling verzorgd.

Geplaatst:

Toch vreemd dat ik met de 5400 wel op "enkele" K-kanalen de franse ondertiteling kan instellen confused.gif" border="0 <BR>(werkte zowel onder +CAM 2.4, 3.0, 3.1 en nu 3.2)

Geplaatst:

@ Pinhead:<BR>De reden waarom jij met de 5600 wel teletext kon selecteren is misschien te vinden in de optie OPEN TV bij de 5600.<P>@ LD:<BR>Vreemd dat jij op sommige Kiosken wel ondertitels kan selecteren. Kan je wat meer specifiek zijn:<BR>Welke kiosken?<BR>Heb je teletext op je TV? (hoe oud is je TV, welke teletext norm ?)<P>Ook ik ban nog steeds op zoek naar die verdomde ondertitels op C+ FR.<BR>Als PH hier wat aan zou kunnen doen dan heeft weer een aantal zéér grote fans extra.<BR>Alle hulp is welkom.

Geplaatst:

@Marky<P>Ik sluit mij bij u aan voor de statement dat PH hier VELE fans mee zou gelukkig maken !<P>Ik denk eveneens dat het te maken had met die "open TV", dit is het enige verschil met de 5400 (afgezien van de embedded cam natuurlijk).<P>Enige hint of hulp dus nog steeds welkom !<P>Greetz<P>Pinneke

Geplaatst:

Op mijn hummi heb ik het probleem dat als ik eenmal op een kanaal de ondertiteling aan heb gezet dat ik hem dan niet meer uit krijg.<P>Is hier een verklaring voor?<P>Chris

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.