Ga naar inhoud


AUB HELP VOOR ONDERTITTELING!


Gast

Aanbevolen berichten

Is er een mogelijkheid om met de Humax toch ondertitteling te krijgen voor de franse kanalen?<P>Ik kan het moeilijk volgen zo. Misschien met het laden voor nieuwe software in de humax? Please help!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Naar ik geloof sturen ze alleen franse ondertiteling mee<BR>Dus als je die wel snel kunt lezen ben je gered smile.gif" border="0<BR> <BR>BTW, ondertiteling onder de gele knop van de AB<p>[ 09-09-2001: Message edited by: LD ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde probleem hier:<P>Taquilla: wel ondertitteling (spaans)<BR>Palco: wel ondertiteling (italiaans + engels)<BR>Kiosque: GEEN ondertiteling (frans)<BR>Dit heeft wat te maken met de wijze waarop de ondertiteling wordt doorgestuurd. Bij Palco en Taquilla is dit de gewone (teletekst) wijze. Bij Kiosque (en alle C+ frankrijk) is dit via MediaHighway principe. Zou dus wel op een Strong moeten werken. (maar daar zijn dan weerandere problemen laugh.gif" border="0 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo,<P>Heb ook hetzelfde probleem ... Al verschillende malen de vraag gesteld, maar geen antwoorden spijtig genoeg. Ondertiteling was daarentegen wel mogelijk op mijn humax 5600 maar enkel via teletekst ! Dus volgens mij heeft het gewoon te maken met de firmware van de 5400 !!!<P>Iemand teletekst ondertiteling al aan de praat gekregen voor de ki*sken met een 5400 ?<P>Elke info welkom ...<P>Cya<P>Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertiteling zal je slechts dan zien als deze met het satellietsignaal wordt meegestuurd.<BR>Wat wel mogelijk is om de ondertiteling via teletekst op je tv te zetten. Uiteraard vooropgesteld dat de betreffende zender teletekst ondertiteling verzorgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pinhead:<BR>De reden waarom jij met de 5600 wel teletext kon selecteren is misschien te vinden in de optie OPEN TV bij de 5600.<P>@ LD:<BR>Vreemd dat jij op sommige Kiosken wel ondertitels kan selecteren. Kan je wat meer specifiek zijn:<BR>Welke kiosken?<BR>Heb je teletext op je TV? (hoe oud is je TV, welke teletext norm ?)<P>Ook ik ban nog steeds op zoek naar die verdomde ondertitels op C+ FR.<BR>Als PH hier wat aan zou kunnen doen dan heeft weer een aantal zéér grote fans extra.<BR>Alle hulp is welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marky<P>Ik sluit mij bij u aan voor de statement dat PH hier VELE fans mee zou gelukkig maken !<P>Ik denk eveneens dat het te maken had met die "open TV", dit is het enige verschil met de 5400 (afgezien van de embedded cam natuurlijk).<P>Enige hint of hulp dus nog steeds welkom !<P>Greetz<P>Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...