guykers Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 indien je data wil splitsen, kan dat heel gemakkelijk met total commander te vinden op de link pagina (selecteer bestand met rechtermuisklik ga naar tab "bestand" selecteer "splitsen" net onder de streep de ontvanger hoeft alleen maar de crc aan te klikken werkt perfekt bij mij (met dank aan gerard voor het account) nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Bink Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Geplaatst: 11 februari 2005 Citaat: als deze beperking er nou niet was dan had ik er ook wel 1 willen hebben hahahahahahaha... mag ik eeeeeven lachen????? ooit van een gegeven paard, en z'n bek gehoord??? Bink.
hobsat Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 op die foto te zien is die van jouw wel heel erg groot GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Gast Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Werkt als een speer. Veel over gelezen nooit geprobeerd dit is mijn kans heeee bedankt Bink!!!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen