Ga naar inhoud


Oplossing stroef lopen 3.2 patch....


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Na de nieuwe patch geplaatst te hebben in de 5400 begonnen de problemen.<BR>Rare meldingen, met zender zoeken geeft hij aan dat het geheugen is vol terwijl er nog 3255 plaatsen vrij zijn.<BR>Elke keer vast loopers enz enz, <BR>(je kent het wel...)<P>Na nog een keer de orginele humax file en daarna de patch geladen te hebben bleek er niks veranderd te zijn.<P>Omdat ik niet gelijk op het bord ga liggen kankeren heb ik de hersens maar eens aan het werk gezet....( 3 stuks..hihi)<P>Ik kreeg het idee dat het gw-kaartje wel eens de problemen zou kunnen veroorzaken.<P>Na een nieuwe lijst te hebben gemaakt met irseto6 editor was het probleem verdwenen!!!<BR>De ontvanger loopt nu als een speer.<P>Omdat ik toch wou weten wat er nou mis is gegaan, heb ik de problemen weer opgewekt met de oude files.<P>Je kunt er achter komen of je kaart niet goed is!<BR>zet je 5400 op c16/9 trek de kaart er uit als je ontvanger gewoon door loopt is je kaartje goed, loopt hij vast bij het insteken van de allcam kaart dan moet je een andere allcam file proggen!!!<P>Zo zie je maar weer het ligt niet altijd aan de humax of de patch!!!!<P>Oh ja de probleen file was 10x5 van de ducksite! vervangen door irseto6.<P>Groeten Fred.<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@FRED<P>Nou het was nog gewoon het oude kaartje die het voor de patch perfect deed.<P>Dus vandaar dat ik dit op het bord heb gezet.<P>Of iemand er wat aan heeft weet ik niet.<BR>Maar ook al heeft er maar 1 iemand zijn hummie door de info goedlopent dan is het toch de moeite waard geweest....<P>Groeten Fred smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...