Ga naar inhoud


Autoupdate van originele C+


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<P>Humax 5400 & Aston 1.3 zijn nooit vrienden van elkaar geweest. Nu dacht ik dus: Als ik eens vreemd zou gaan met de C+ Seca-card en de gepatchte embedded cam+3.2, dan kan deze er eindelijk eens voor zorgen dat de kaart geupdate wordt zonder steeds ermee naar de lokale dealer te moeten (C+ vindt het nog steeds welletjes dat de humax/aston1.3 combinatie niet goed werkt, denk ik). Tot nu toe werkt dit niet, dus vraag ik me af of iemand weet of het de moeite is om te blijven proberen.<P>Groeten van,<BR>Sonic-XL.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De patch zou nog niet AU zijn. De Aston 1.03 werkt bijkans als 'blokker'. Nieuwe kaart aanmelden gaat überhaupt niet, maandelijkse update bij sommigen wel (bij mij dus ook niet!). Steek hem iedere maand gewoon lekker in een Seca doos of koop een Aston 1.05 en de updates komen keurig op de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt die patch zonder meer ? D.w.z. althans als je een kaart met geldige keys in het Irdeto-slot steekt ? Ik ben druk op jacht (na enige uren prutsen), maar bij mij werkt het allemaal niet (wel natuurlijk Irdeto, en trouwens Betacrypt ook toen ik daar nog een patch voor had staan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...