Ga naar inhoud


Nieuwe 5400z zonder hardware aanpassing te patchen!!


Gast

Aanbevolen berichten

De nieuwe 5400z zonder hardware aanpassing (solderen) te patchen!!!<BR>Door er de oude loader 2.08 op te zetten!<P>Het feest kan weer beginnen. Alles heeft een oplossing<p>[ 12-09-2001: Message edited by: NEO 80 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit wil ik eerst zelf zien.<BR>Lever eens een bewijs en wat feiten over de nieuwe 5400z.<BR>Voorzover ik weet is de 5400z nog niet op de markt. Mocht ie er wel zijn, dan hoor ik het hier graag.<P>Groeten Satkeumes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een dealer in Amsterdam vroeg ik, telefonisch, of hij nog een oude Humax 5400 had. Hij zij tegen mij dat hij morgen, 12-09, de nieuwe 5400Z bij hem leverbaar waren. Volgens hem kan de 5400Z ook gepatched worden. Dit wil hij zelf voor mij doen. Raar maar waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar hebben zij het bericht vandaan?<BR>Zoals al eerder hier gezegd enige bericht mbt de 5400z en Jtag komt van TeeBee. Tot op heden ben ik nergens anders iets tegengekomen waarin vermeld werd dat het iemand gelukt was deze te patchen. Wel heb ik een stuk C code en een layout van de Jtag ergens opgedoken maar hoeveel waarde ik hieraan moet hechten is mij nog niet duidelijk. Ik beschik niet zomaar even over een 5400z en kan het dus niet testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De serieele rs 232 poort zit op dezelfde plek achter op de ontvanger.<BR>Via deze poort kan je wel op de oude normale wijze een settingslist programeren, maar of je die ook voor de patch kan gebruiken?<P>Het verhaal van TeeBee zegt van niet, mensen met andere ervaringen laat het maar weten.<P>Neo 80 zegt van wel, maar zijn er meer mensen met die ervaring omtrent het laden van de 2.08 loader voor dat er een patch plaatsvind.<P>Neo is het trouwens de L2.08 of de H2.08 loader waar dit mee moet?<P>De 5400Z is makelijk herkenbaar, op het klepje staat duidelijk 5400 Z vermeld.<BR>Ook staat dit aan de buitenzijde op de doos vermeld, zowel op het witte stickertje als op de kaartafbeelding op de zijkant van de doos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...