Ga naar inhoud


RAI Uno


Gast

Aanbevolen berichten


Heb een Humax 5400 IRCI (geen patch). Sinds enkele maanden kan ik de vrije zenders RAI Uno, ESC1 Egypt, RTM, RTP int, TV5, etc. op de Astra 10,788 V 22000 5/6 niet meer ontvangen. Automatic search noch manual search vindt deze transponder.<BR>Hoe kan dat nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn probleem is gedeeltelijk opgelost. De automatic search (via de voorgeprogrammeerde Astra 1) begon pas te zoeken bij 11719 en sloeg dus transponder 54 (10788) over. Heb nu gezocht via "onbepaalde" sateliet en kreeg onmiddellijk de gezochte zenders (Rai Uno, etc.). Alleen, krijg ik nu soms op deze zenders de rode balk met "geen signaal".<BR>Soms krijg ik deze zenders wel en heb dan een Signaalsterkte van 75% en signaal quality van 100%. Dit is onverklaarbaar hoog en ongeveer het dubbel van alle andere zenders. Blijft voor mij een raadsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook kan doen is je settings naar de pc uploaden en dan saven. Laad dan de settings van pet123 en sorteer alle zenders die je in nieuwe lijst wil hebben( met CTRL ingedrukt houden) en dan boven in menu Exporteren aanklikken. Laad dan je eigen lijst die je ervoor gesaved had en dan naar menu Importeren. En walla, daar staan ze in je eigen lijst erbij. Nu nog even op de juiste plek zetten en naar de humax schrijven. Dit alles met natuurlijk settingseditor Humbox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...