Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Ik heb een Humax 5400 gekocht en nu wil ik heel graag weten hoe ik nu verder moet gaan om al de verschillende coderingen te ontvangen. kan iemand mij dat op een simpele manier uitleggen.<P><BR>Groetjes
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 begin es bij de topic HUMAX VOOR BEGINNERS <P>have fun, dism
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 ja begin eens met lezen van dit forum je zit alvast goed (humax)<BR>als je dat gedaan hebt kijk je welke software versie je moet pakken bij humaxdigital <BR> (als je alles gelezen hebt weet je wat ik bedoel)<BR>daarna patch je het met de allcam patch 3.2<BR>wie weet is het morgen al 3.3 want ik begon met 2.4 en nu is er al 3.2 dus het gaat snel .<BR>daarna lees volgende forem bv faq daar leer je meer over hoe krijg ik beeld .<BR>uh en lezen daar is het mij ook mee gelukt. <BR>vr<P>greetz <BR>skunk <P>
SatZapper Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Bericht verwijderd door SatZapper
Gast Geplaatst: 14 september 2001 Geplaatst: 14 september 2001 Ga hier naar toe, ze vertellen alles<BR>Suc6.<A HREF="http://home2.planetinternet.be/zeguers/zeguers/downloads.htm" TARGET=_blank>Click hier op voor vragen en antwoorden!!</A>
Gast Geplaatst: 16 september 2001 Geplaatst: 16 september 2001 mooie link cuzavoda, kende ik nog niet staat alles op.<BR>Jan alleen nog even de eendjes voeren filetje met chipcat proggen en je bent weer helemaal gelukkig.
Aanbevolen berichten