Ga naar inhoud


Crazy Ivan Patch


Gast

Aanbevolen berichten

Ben sinds gisteren de trotse bezitter van een Humax 5400. Heb hierop de nieuwste software op gezet en vervolgens een Patch van Crazy Ivan. (1.03.06 3.2NL)<BR>Vervolgens kanalen geleden met een Editor.<P>Heb oude en werkende ontvanger afgekoppeld en 5400 aangesloten. Heb Goldcard overgestoken en krijg GEEN beeld. Wat doe ik fout. Moet ik een Atmel kaart gebruiken???<P>Wie help mij op weg en wat is fun3in1 ???<P>Dman@the-pentagon.com confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


mooi verhaal.de eerst vraag is echter wat de <BR>softweareversie was die voorheen aanwezich is<BR>voordat je de alcamversie er op zette met welke loader versie Als je de patch wild plaatsen moet je eerst de laatste softweareversie van humax plaatsen en daarna de alcamversie er over heen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens met de irsetofiles te verkrijgen bij het eendje.<BR>Let tevens op of je kaart wel goed in de cam blijft zitten soms komt de kaart iets naar buiten als je hem er insteekt en maakt dus geen contact, heb dit probleem bij een collega ontdekt een stikker op de achterkan vd kaart gaf de oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet zijn dat je oude code voor golwafer hebt gebruikt??<BR>Ik heb zelt een goldcard gehaad, nu doen ik beste werk met Fun 3in1, well mastera 2 progy. Probeer nieuwe code te vinden, b.v.b. bij Duck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb sinds gisteren ook een Humax IRCI5400.<BR>Bij opstarten staat Loader 2.8 Heb HIC 1.03.01 met WDN40Ak (van Humax site)<BR>gewijzigd in 1.03.06. Vervolgens 1.03.06 3.1NL van Crazy Ivan erop gezet. Kanalen via editor geladen. Geeft wel menu maar geen<BR>beeld. Goldcard doet het prima op Strong SRT8000.<P>Ben echter bang dat het toch aan de setting ligt. Het ongecodeerde BVN doet het namelijk wel. mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je wel een aston module?<BR>voor funfile 3 in 1 moet je bij duck langs<BR>Chipcat kun je perfect gebruiken icm funcard<BR>als je nog meer wilt weten kun je altijd ff pm en.<BR>(ik heb het zelf vandaag in 45 min voor elkaar gekregen dus moeilijk is het niet.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@K-L patchen en file proggen lukt mij niet ij 2 minuten superman<P>@maveric ik adviseer dit niet heb er alleen goede ervaringen mee, met ***geen-reclame*** ook maar leek mij voor beginner iets moeilijker.<P>@Dman veel kijkplezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Bedankt Garry.<P>Heb geen Aston, daarom zet ik juist die patch er op om een allcam te verkrijgen.<P>Had VP20 geleend plus fun card. Heb vervolgens met Ponyprog geprogrameerd. Was niet echt moeilijk. Heb nu mastera 2 besteld en wil met Chip-cat werken. (@Meveric : Ga zeker ***geen-reclame*** proberen) <P>Heb nu Goldprogger met Goldwaver echter Fun met 3in1 is beduidend sneller !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...