Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Ben sinds gisteren de trotse bezitter van een Humax 5400. Heb hierop de nieuwste software op gezet en vervolgens een Patch van Crazy Ivan. (1.03.06 3.2NL)<BR>Vervolgens kanalen geleden met een Editor.<P>Heb oude en werkende ontvanger afgekoppeld en 5400 aangesloten. Heb Goldcard overgestoken en krijg GEEN beeld. Wat doe ik fout. Moet ik een Atmel kaart gebruiken???<P>Wie help mij op weg en wat is fun3in1 ???<P>Dman@the-pentagon.com
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 mooi verhaal.de eerst vraag is echter wat de <BR>softweareversie was die voorheen aanwezich is<BR>voordat je de alcamversie er op zette met welke loader versie Als je de patch wild plaatsen moet je eerst de laatste softweareversie van humax plaatsen en daarna de alcamversie er over heen
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 nog vergeten een fun 3in1 zijn 3 soorten decodersvormen geintregeerd in een file op een funcard zie verder de opmerkingen van funcards
borsjea Geplaatst: 14 september 2001 Geplaatst: 14 september 2001 Probeer het eens met de irsetofiles te verkrijgen bij het eendje.<BR>Let tevens op of je kaart wel goed in de cam blijft zitten soms komt de kaart iets naar buiten als je hem er insteekt en maakt dus geen contact, heb dit probleem bij een collega ontdekt een stikker op de achterkan vd kaart gaf de oplossing
Gast Geplaatst: 14 september 2001 Geplaatst: 14 september 2001 Kan het niet zijn dat je oude code voor golwafer hebt gebruikt??<BR>Ik heb zelt een goldcard gehaad, nu doen ik beste werk met Fun 3in1, well mastera 2 progy. Probeer nieuwe code te vinden, b.v.b. bij Duck!
Gast Geplaatst: 14 september 2001 Geplaatst: 14 september 2001 heb sinds gisteren ook een Humax IRCI5400.<BR>Bij opstarten staat Loader 2.8 Heb HIC 1.03.01 met WDN40Ak (van Humax site)<BR>gewijzigd in 1.03.06. Vervolgens 1.03.06 3.1NL van Crazy Ivan erop gezet. Kanalen via editor geladen. Geeft wel menu maar geen<BR>beeld. Goldcard doet het prima op Strong SRT8000.<P>Ben echter bang dat het toch aan de setting ligt. Het ongecodeerde BVN doet het namelijk wel.
Gast Geplaatst: 16 september 2001 Geplaatst: 16 september 2001 een Goldkaart omwisselen van een oude receiver in de Humax met een allcam_patch<BR>moet eerst opnieuw geprogrammeerd worden met andere software bijv IRSETO te vinden bij de EEND
Gast Geplaatst: 16 september 2001 Geplaatst: 16 september 2001 heb je wel een aston module?<BR>voor funfile 3 in 1 moet je bij duck langs<BR>Chipcat kun je perfect gebruiken icm funcard<BR>als je nog meer wilt weten kun je altijd ff pm en.<BR>(ik heb het zelf vandaag in 45 min voor elkaar gekregen dus moeilijk is het niet.)
Gast Geplaatst: 16 september 2001 Geplaatst: 16 september 2001 laat je het je aub niet zo moeilijk maken<BR>en lees de site van duwgati ff door<BR>binnen 45 min??<BR>zoiets is in 2 min geflikt
Gast Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 Bedankt voor de reacties, maar ben er uit.<P>Patch werd verknoeid door een achtergrondprogramma. Heb beeld met 3in1 op de zogenaamde ALLCAM. Ook Goldcard werkt met 10Seca6Irdeto file.
maveric Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 Waarom adviseerd iedereen toch chipcat i.p.v.***geen-reclame***.In mijn ogen is ***geen-reclame*** een stuk gemakkelijker om een funcard te proggen.
Gast Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 @K-L patchen en file proggen lukt mij niet ij 2 minuten superman<P>@maveric ik adviseer dit niet heb er alleen goede ervaringen mee, met ***geen-reclame*** ook maar leek mij voor beginner iets moeilijker.<P>@Dman veel kijkplezier
Gast Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Gewoon funprom pakken.<BR>flash een ext. eeprom file selecteren en voila. In 2 minuten helemaal klaar.<BR>Nog nooit zo simpel geweest.<P>Coglio
Gast Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Funprom werkt alleen in combinatie met een funprogger. Chipcat is voor andere programmers zoals b.v.de vp20 , mastera een goede oplossing.
Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 - Bedankt Garry.<P>Heb geen Aston, daarom zet ik juist die patch er op om een allcam te verkrijgen.<P>Had VP20 geleend plus fun card. Heb vervolgens met Ponyprog geprogrameerd. Was niet echt moeilijk. Heb nu mastera 2 besteld en wil met Chip-cat werken. (@Meveric : Ga zeker ***geen-reclame*** proberen) <P>Heb nu Goldprogger met Goldwaver echter Fun met 3in1 is beduidend sneller !!
Aanbevolen berichten