Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom werkt de epg functie niet goed op een humax 5400?<BR>Ik had voor deze tuner een philips 7071 en daar kon ik een week van te voren zien wat er voor programma's kwamen.<BR>Maar de 5400 laat van sommige zenders nog geen uur vooruit zien en sommige zenders niks.<BR>Waar kan dat aan liggen?

Geplaatst:

dat vraag ik me ook nog steeds af...<BR>bij de 9800s was dat ook perfect...<P>die humax is leuk om mee te klooien, maar qua bediening en gebruiksvriendelijkheid vind ik het maar een onding.

Geplaatst:

De Hummie 5400 is een ontvanger die niet door canal+ is goedgekeurd dus wordt deze service niet helemaal(soms helemaal niet)ondersteund door onze vrienden van 0019.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

het is niet alleen bij canal+ dat het niet goed werkt, het werkt gewoon NOOIT goed!<BR>hopelijke lossen ze de problemen voor zover het aan de humax ligt op in toekomstige firmwares

Geplaatst:

In de Humax 5400 zit niet dezelfde aplicatie software als in de nokia 9302 b.v.<BR>Door deze is het mogelijk om een uitgebreide EPG te krijgen.<BR>Wat tot nu toe alleen mogenlijk is dat je via het rode knopje i informatie kan opvragen over het kanaal en als je direct erna op het vraagteken drukt dan krijg je info over het programma wat op dat moment uitzend.

Geplaatst:

To all,<P>Waarschijnlijk weet ierdereen dit all, maar soms krijg ik ook geen info.(epg) met de i-knop, waarnaar ik het volgende probeer: epg-knop en daarna de i-knop. Hierdoor ik soms wel epg info.<P>Greetz<BR>MrR bounce.gif

Geplaatst:

en de hoop opgeven heeft nooit zin,<P>de +cam patch leek een tijdje terug<P>ook nog onmogelijk dus wat niet<P>kan nog komen!!!<P>scczzss

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.