Ga naar inhoud


Epg


Gast

Aanbevolen berichten

Waarom werkt de epg functie niet goed op een humax 5400?<BR>Ik had voor deze tuner een philips 7071 en daar kon ik een week van te voren zien wat er voor programma's kwamen.<BR>Maar de 5400 laat van sommige zenders nog geen uur vooruit zien en sommige zenders niks.<BR>Waar kan dat aan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat vraag ik me ook nog steeds af...<BR>bij de 9800s was dat ook perfect...<P>die humax is leuk om mee te klooien, maar qua bediening en gebruiksvriendelijkheid vind ik het maar een onding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de Humax 5400 zit niet dezelfde aplicatie software als in de nokia 9302 b.v.<BR>Door deze is het mogelijk om een uitgebreide EPG te krijgen.<BR>Wat tot nu toe alleen mogenlijk is dat je via het rode knopje i informatie kan opvragen over het kanaal en als je direct erna op het vraagteken drukt dan krijg je info over het programma wat op dat moment uitzend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

To all,<P>Waarschijnlijk weet ierdereen dit all, maar soms krijg ik ook geen info.(epg) met de i-knop, waarnaar ik het volgende probeer: epg-knop en daarna de i-knop. Hierdoor ik soms wel epg info.<P>Greetz<BR>MrR bounce.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...