Ga naar inhoud


Help AUB Humax dood "-" in display


FredjeV

Aanbevolen berichten

Ik heb de behuizing van de hummax afgehaald en toen de complete voedingsprint warm gemaakt.<BR>Hier nog de systeem gegevens<BR>H/W versie OAK I&II 2.1<BR>S/W versie HIC 1.03.06+<BR>Loader L1.37<BR>Systeem id 0016.0000<P>vogelaar

VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, DM8000HD, DM800HDse, met T90,

Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jawel smile.gif" border="0smile.gif" border="0 Vogelaar ik hou van je (o wordt het zo'n board) laugh.gif" border="0 <P>HIJ DOET UT WEER!!! shocked.gif" border="0 <P>De kast open gemaakt fohn van vrouw erop (iedereen vind me gek confused.gif" border="0 ) maar na 5 minuten fohnen.... HIJ GAAT AAN!! en jawel alles is weer OK.<P>Het is dus een voedings probleem!! <BR>@Vogelaar: Zullen we een mail sturen naar Humax indien we samen kunnen aantonen dat we een evenoud systeem hebben, met hetzelfde probleem kunnen we misschien (ondanks dat we net buiten de garantie periode vallen) nog onder garantie de humax laten repareren.<P>Een tip voor anderen: Zet het ding eens een nacht uit, je kan hem altijd weer met een fohn opstarten wink.gif" border="0, dan weet je gelijk of jou systeem ook deze kuren vertoont en kunnen we ons echt bundelen.... All for one and one for all.<P>Laat maar weten!<P>Een gelukkige vent!<BR>Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig!!<BR>Een goed idee trouwens om het probleem eens (technisch) in kaart te brengen.<BR>Als er mensen zijn die EXACT hetzelfde probleem hebben of hebben gehad stel ik voor dat jullie dat in een nieuw topic bundelen. Ik weet wel iemand die dat direct onder de neus van Humax kan stoppen zodat je er ook echt een goed antwoord op krijgt. Misschien kunnen we kapotte onderdelen wel GRATIS door Humax laten opsturen wink.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook mijn systeem nog even open getrokken;<P>Systeem<BR>H/W versie OAK I&II 2.1<BR>S/W versie HIC 1.03.06+<BR>Loader L1.37<BR>Systeem id 0016.0000<P>Op het mainboard staat<BR>CPU B/D Rev 1.3N<BR>in het blokje van de Assay rev zijn de getallen 1 en 4 doorgestreept.<P>Op de voeding (waar de 220V binnenkomt) zijn de A en 5 doorgestreept, aan de andere zijde van de voeding (vooraan dus) staat Rev 1.8.<P>Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic: Oeps net te laat gelezen.<BR>Ik open een new topic waar ik de laatste mail even in verplaats.<P>Hier dus <A HREF="http://212.204.253.253/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=18&t=001394" TARGET=_blank>http://212.204.253.253/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=18&t=001394</A> <P>Fred<p>[ 15-09-2001: Message edited by: Fred Vreeswijk ]

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die verhalen lees lijkt het erop dat er een elko in de voeding leeggelopen is, op st.by geen probleem, dus die elko blijft voedingsspanning houden, pas problemen als hummie uitgezet is met schakelaar, en zie verhaal fohn op voeding.<BR>Komt het alleen voor met de hummies die wat ouder zijn ???<BR>JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...