Ga naar inhoud


2.4


RobinHood

Aanbevolen berichten

Ligt het nu aan mijn Hummie?? Heb reeds alle mogelijke versies software geprobeerd in de 5400. Volgebns de berichten, ook hier, moet de ene versie nog weer beter zijn dan de andere. Nou, er is hier maar 1 versie die 99% goed werkt en dat is de al oude 2.4 patch. Die ene procent zit in het feit dat Palco 1 t/m 9 niet zijn te ontvangen.<BR>Maar verder geen rode balk, geen vastlopers, etc. Welke andere versie ik ook probeer, bij elke zie ik af en toe wel die hele irritante rode balk of krijg ik 1 of 2 keer per avond een vastloper. <BR>Ben ik nou gek of delen meerdere hummie users deze mening??

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helemaal mee eens. Ik heb zelf gisteravond de 2.4 terug in de 5400 gezet, na allerlei irritaties van rode balkjes. De v2.4 schakelt zelfs ook weer sneller, dus voorlopig heeft deze mijn voorkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier het zelfde.<BR>mijn hummie werkt ook het beste met de patch 2.4 ik heb nou nog de 3.1 er opstaan om dat ik mijn schotel draaibaar aan het maken ben wil ik even kijken wat dan de plussen en de minnnen zijn maar anders de gaat de 2.4 er weer op ik krijg nu ook steeds de rode balk in beeld of ik nu niet of wel van provider wissel het maakt niet uit maar ja even een keer aan en uitzetten is ook niet zo een probleem hoor (voor mij dan) mijn vrouw denkt daar weer anders over dan moet het allemaal perfect lopen. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by satdr:<BR><STRONG>Yep, <P><BR>Zou 2.4 niet aangepast kunnen worden voor Palco, dan zou het de perfecte versie zijn.<P>(jammer dat ik het zelf niet kan)<P>SatDr</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hoezo aangepast voor Palco?????<BR>Dit snap ik niet!!<BR>Bij mij is het enige wat werkt Palco!<BR>Even zonder flauwe kul;<BR>Bij mij is de enige versie die enigzins een beetje wil draaien 2.3!<BR>De 3.2 was bij mij helemaal een ramp, en op dit moment zit er 3.1 in. (Niet meer lang:-))<BR>Mijn grootste gemis is de niet werkende EPG (alleen de Now-Next info zou al voldoende zijn) op de CineDoms!<BR>Maar zoals al gezegd, de Palco's hebben bij mij onder elke versie gewerkt!!<BR>Gr.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb het idee dat de 2.4 sneller schakeld, en evenzo vallen er sinds het gebruikt van de 3.2 ook sommige kanalen weg, alleen het opnieuw programmeren van de kaart kan dit oplossen (met dezefde sets overigens). Al dit soort problemen heb ik nooit gehad met de 2.4. <BR>Dan maar geen duiste DD!<P>Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...