Gast Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 heb ik net een bestant geprint met de lixmarkz65 heb ik de inkt bij gevuld en nu print de printer niet meer. als ik er een andere int patroon in doe geeft hij een foutmelding dat het papier vast loopt maar dat is niet het geval . weet er iemand iets op
Gast Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 En dit alles met een niet aangesloten printer neem ik aan ? Probleem is dat mensen vaak de printer geheel aangesloten laten als ze gaan 'klussen'..... Er lopen bepaalde 'stroompjes' door de cartridge, dus een kleine sluiting kan voor grote problemen zorgen.. Ook is het probleem dat men de LPT1 kabel aan en afkoppelt terwijl de PC aanstaat. Dan kunnen dergelijke problemen zich voordoen. Wat ook nog bij de Lexmark kan voorkomen is bij het gebruik van zelf hervullen : de spuitmondjes raken verstopt. Veel mogelijkheden voor je probleem, maar in de regel geld : gebruik alleen originele cartridges, want ik heb wel eens het idee dat sommige printerfabrikanten een toevoeging in hun inkt hebben die een oplosend vermogen hebben en de sluitmondjes vrij houden van 'aankoeken'. Ik heb een tijdje WeCare gebruikt (kleur) in mijn HP's en deze gingen steeds meer "vreemde herrie" maken tot ik weer een originele cartridge plaatste. Sindsdien geen problemen meer...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen