Gast Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 upc direct is al een tijdje open met de penta V3 kaart ja je kan deze P-V3 kaart programeren zodat deze geschikt is voor conax based cams of cryptoworks based cam,s upc-direct op astra en cryptroworks op 28,2 East lukt ermee.. werkt met deze module,s : Dragon cryptoworks versie erop doen conanx3.03 conax versie erop doen mr1170 / 1171 cryptoworks versie erop doen cryptoworks cam cryptoworks versie erop doen jokercam cryptoworks versie erop doen Xcam met cryptoworks versie. ===programming no.1 == met een conax cam: Download TJ's PenTaLoader. Download file voor Conax cams klik "load bin" dan laad de bin file : "PenTa3_CW_Loader" dan klik : "program" wait for it to finish then .... druk "load bin" dan laad de bin file : "PenTa3_CW_Upc_14_09_2004" dan klik program. dan in de canox cam doen en and sit back and watch movies or footie... For Cryptoworks cam: Download TJ's PenTaLoader. Download the file for Cryptoworks cams. press "load bin" then load the bin file named "Penta3_All_C_W_Loader" then pess "program" wait for it to finish then .... press "load bin" then load the bin file named "PenTa3_CW_Upc_14_09_2004" then press program. then put it in ya cam and sit back and watch the footie on sportTV ===========programming no.2 ============ via dynamite programmer of cas2 met add-on .. ============================ filez weet ik ook te vinden bij rdi sectie other card files. Ben alleen dus nog op zoek naar een adres in nederland waar ik deze kan kopen een beetje geschikt.. iemand ervaring hiermee ??
prutsie Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Tsja, de kaartenmaffia moet wat......... Nu conax niet meer werkt op de veel te dure maffiakaart moet men toch wat doen om nog een kaartje te kunnen verkopen. Cryptoworks is al een tijd te zien via deze kaart, en dan ga je daar dan maar reclame voor maken. Dat een officiel abo op UPC-direct bijna goedkoper is dan de maffiakaart vergeten ze er maar even bij te vermelden. Ook vergeten ze er even bij te vermelden dat je garantie hebt tot over de drempel. Stopt je kaartje er morgen mee, jammer dan. Jouw probleem. Voor dat tientje meer zou ik een officiel UPC kaartje proberen te regelen in Tsjechie of Hongarije. Dan weet je tenminste zeker dat je kaartje het een jaar doet. Verder spek je ook de beurs niet van een stelletje zeer dubieuze lieden die zich hacker durven te noemen en van jouw centen met hun luie kadavers feestvieren aan (sub)tropische stranden. Veel geluk met die kaart, groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten