Ga naar inhoud


laad probleem L 1.35


Gast

Aanbevolen berichten

Ik krijg na diverse humax ontvangers van verschillende loader versies er een met huidige loader 1.35 niet naar laatste versie<BR>met L 1.37 sw 160000.<BR>mijn vraag moet je eerst van L1.35 naar L1.36<BR>en dan pas de laatste versie ? .<BR>krijg bij winoak die staat te wachten op reactie humax er geen software in .<BR>diverse keren aparaaat via srand by aan uit. <BR>via schak achter en enz .<BR>wie heeft wat tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb met dezelfde spullen meerderen humaxen<BR>geupdated en patch erin gedaan .<BR>deze humax is van een broer van me die met de exact dezelfde loader als ik .<BR>alleen bij hem vanmiddag kreeg ik die huidige<BR>L 1.35 versie die nog origineel is niet naar <BR>de laatste versie met een L .137 .<BR>De humax wil geen kick geven .<P>Satkees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt teebee voor je antwoord ga ik morgen <BR>effe proberen , maar waarom reageren die hummies dan zo verschillend dit is pas de eerste keer dat het niet werkt ik heb nog niet eenkeer de baudrate hoeven te verzetten.<BR>Dus ik had wel gelijk dat het geen probleem<BR>was van L 1.35 gelijk laatste versie met L 1.37 te instaleren.<P>groeten Satkees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...