Ga naar inhoud


error melding op mijn humax


Gast no-man

Aanbevolen berichten

zonet is er iets raars gebeurt, bij het zappen loopt mijn hummy vast tot zover niets abnormaal<BR>Ik zet de humax met de hoofdschakelaar uit (iets wat ik al dikwijls heb moeten doen)<BR>bij het aanzetten van het toestel komt in het display de loader te voorschijn en dan gebeurt het eerst krijg ik de melding "download fail" gevolgt door "error AC" en daarbij blijft het<BR>Ik schakel mijn toestel terug uit en weer aan maar te vergeefs.<BR>na enkele pogingen heb ik mijn humax aan de computer aangesloten en eerst de officiele software geinstaleerd en nadien de +3.2 patch<BR>erover.<BR>toestel werk weer als voorheen.<P>nu mijn vraag is waar kan dit aan liggen<BR>en wat betekent die error<P>humax gegevens zijn<BR>H 2.08 loader<BR>HIC 10306ph+cam-3.2<BR>settings van viewer 31-08-01<BR>en een goldcard met 10seca-3irdeto(in afwachting van een fun-card)<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik krijg de laatste tijd van veel mesnen de melding dat hun Humax het begeven heeft en dat wanneer ze de ontvanger opstarten hij de melding E-AC geeft!<BR>Nu is me ook opgevallen dat deze problemen vooral opduiken met de eerste uitgaves van de v3.2 allcam patch.<BR>De error melding wil overigens niets anders zeggen dat de software in je ontvanger corrupt is.<P>Hieronder even de oplossing:<P>1. De ontvanger aanzetten, hij zal na de loader direct in de error stand E-AC springen;<BR>2. Start nu bijv. het programma HCC (Humax Control Center) op de PC en kies de juiste patch file, ik kan je alleen maar aanbevelen de allerlaatste uitgave van de 3.2 versie te gebruiken (hier zijn alle fouten zover ik weet uit gehaald);<BR>3. Op de PC staat nu als gewoonlijk dat het programma wacht op 'n signaal van de Humax;<BR>4. Druk nu op de standby toets op de Humax, het downloaden zal nu beginnen;<BR>5. Als de Humax klaar is met het downloaden druk je weer op de standby toets, het kan nu zijn dat de ontvanger de eerste keer niet start maar dat hij nu uitgaat. Dit is normaal aangezien hij de laatste keer niet kon opstarten en nu dus wil afsluiten. Als je nu weer op standby drukt zal hij het gewoon doen.<P>Greetings,<P>Redcat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat helemaal niet erg @callie. Op mijn uitleg rust geen copyright, en mijn doel is het om zo veel mogelijk mensen te helpen als ze 'n probleem hebben.<P>En dan kan het geen kwaad als je dingen nog eens opnieuw post, met of zonder mijn naam!<P>Maar ga ook weer niet te veel dingen opnieuw posten, want anders neemt niemand meer de moeite om eens door de bestaande topics heen te lopen om zo tot 'n antwoord op zijn vraag te komen! <P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...