Ga naar inhoud

Hummie schakelt niet naar extern

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag schakelt m'n Hummie ineens niet naar het externe kanaal op de tv als ik hem inschakel ?<P>Na weer eens een "schone" installatie is het probleem niet opgelost.<BR>Iemand een idee waar het aan kan liggen ? confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Wat je even moet proberen is op je tv het externe kanaal omschakelen.<BR>Ik probeer dit zojuist hier ook even en wat blijkt:" ik kan hier ook niet meer met de hummax schakelen tussen kabeltv en decoder,,.<BR>Ik hoop dat het werkt, zoniet haal dan nog even je scart kabels los en sluit ze even opnieuw aan, wie weet makane ze niet goed contact.

Geplaatst:

Op m'n tv kan ik niks vinden om over te schakelen naar een ander kanaal.<BR>De scart op de hummie moest goed zitten, dus maar even achter de tv gedoken......<BR>Op de tv heb ik de scart even heen en weer bewogen ennnnnnn hij doet het weer tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0 <P>Sammy bedankt voor je reactie.....

Geplaatst:

Graag gedaan (ik antwoorde op uw vraag op mijn vaders account, Sammy)<BR>Gegroet,<BR>Astatic

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.