Ga naar inhoud


Humax5400 ????


Gast

Aanbevolen berichten

Langzamerhand ben ik m'n DST5816 zat. Ik zit te denken om een Hummie aan te schaffen. Maaaarrr moet ik nu op die nieuwe wachten of is den normale 5400 ook nog wel een goeie optie. Wat zijn naast de ontvanger nog meer uit te geven kosten????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien even de search functie van dit board gebruiken. kom je veel te weten over de humax 5400. Waarschijnlijk kom je dan tot de conclusie dat je een laugh.gif" border="0 juiste keuze maakt.<P>greetz,<P>HenIsa

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt hem patchen, dan heb je geen astoncam nodig, al zou ik dat wel doen.<BR>moet je wel een funcard of gelijkwaardige card hebben met progger.ligt er ook aan wat je wilt zien.irdeto is goed voor duitse zenders. alds je bijvoorbeeld al een goldprogrammer hebt kun je misschien beter de aston erbij kopen, kun je heel veel mee zien en is ook gemakkelijk te proggen.Ik had zelf ook zo'n 5816 en ik heb er absoluut geen spijt van dat ik die 5400 heb aangeschaft.Ik zou je wel een rotor adviseren. Let er alleen op dat de hummie geen diseq 1.2 ondersteund.<BR>koop hem maar, dan ben je helemaal gelukkig ik heb zelf f. 1300 btaald incl.astoncam 1.05

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...