Sunny Sat Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Probleem, Het zal misschien iets eenvoudigs zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb dus een Geforce FX 5700 LE VGA kaart, ik wil nu via deze kaart films van de computer op de TV kijken. Ik krijg beeld op mijn TV, maar alleen mijn bureaublad en mijn muis, geen icoontjes of wat dan ook. Wat doe ik fout?? Mijn kaart is via een svhs kabel aangesloten op mijn videorecorder om vandaaruit (via scart) te vertrekken naar de TV. Groetjes MM GroetjesSunny Sat
Gast Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 hij doet het dus wel als je nu een film start dan moet je windows media player van af je bureaublad naar links of rechts schuiven en maximaliseren. en dan heb je het op de tv.
Sunny Sat Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Geplaatst: 13 februari 2005 Werkelijk "de slimste" Het werkt!!!! Thnx, maar hoe komt het nu dat ik geen beeld heb, Op mijn PC alles ok op TV zwart . ??? ??? MM GroetjesSunny Sat
Gast Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 ik heb een nvidea geforce 6800 en heb dit beeld, 2x beeld dus
Sunny Sat Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Geplaatst: 13 februari 2005 Ik krijg geen beeld als ik een film afspeel. Ik zie dat jij er ook een software programma hebt, ik kan er ook niets voor vinden. TVtool geprobeerd, maar werkt niet goed. Heb jij nog opties?? Thnx MM GroetjesSunny Sat
Gast Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 ik gebruik sonic mydvd. dit is standaard bij mijn dvd geleverd
Sunny Sat Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Geplaatst: 14 februari 2005 Thnx de slimste, heb beeld. Nu nog geluid naar mijn versterker en het is ok. Bedankt voor de snelle reacties. Groetjes MM (mod, mag van mij een slotje op) GroetjesSunny Sat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen