newbier Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Hoi, Ik heb in word een formulier gemaakt. In dit formulier heb ik een vervolgkeuzelijst gemaakt. Nu wil ik het zo maken dat als een keuze in de vervolgkeuzelijst maakt dat verder op in de tekst een tekst verschijnt die bij deze keuze hoort. voorbeeld: Ik kies in de vervolgkeuzelijst PIET dan moet verderop in de tekst zijn adres enz enz verschijnen. Is dit mogelijk? Groeten Newbier
Gast Geplaatst: 14 februari 2005 Geplaatst: 14 februari 2005 Maak dat ding in access, dan alle gegevens in de dbase steken, en je kan deze perfect opvragen, en naderhand een rapport van afdrukken. Grtz Spirit
Edd Geplaatst: 15 februari 2005 Geplaatst: 15 februari 2005 Wat je ook kan doen is bv adreslijst in excel format of *.csv of dergelijke koppelen aan een word document. Waarbij je dus database velden alsware invoegt in een word document. Met query en filters kan je dan ook kiezen cq diegene zoeken etc.. Het mail merge idee, als dat je wat meer zegt.
newbier Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Geplaatst: 16 februari 2005 Hoi, Dank jullie wel voor de sugesties. Ik heb het al opgelost gewoon in word. Met een beetje hulp met VBA werkt het perfect. Groeten Newbier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen