Gast Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Hallo, Zowel mijn TV als ontvanger ondersteunen Teletekst. Alleen om de ene of andere reden werkt die van TV op een gegeven moment niet meer. Pas als de ontvanger geheel uit en weer is aangezet werkt Teletekst op TV weer. Het ligt dus duidelijk NIET aan de TV maar aan de ontvanger. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb nu een neotion box 3000, maar ik heb hetzefde probleem eerder gehad met een ontvanger van een ander merk. Alvast bedankt, Aziz
rudolfdebeer Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 speciaal teletextknopje op de afstandsbediening van de receiver aanwezig? Goed kijken. Deze gen receiver heeft zo´n toggle toets op de AB. Bij aan/uizetten komt hij dan in de default stand op ON weer zeker....... Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
wammeswaggel Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Heb de zelfde ervaring met diverse ontvangers. Moderne ontvangers zijn computers: af en toe resetten helpt. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
rudolfdebeer Geplaatst: 15 februari 2005 Geplaatst: 15 februari 2005 Dat is waar..............., maar of dat hier zo is...........? Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen