Gast Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Tijdens het zappen loopt hij soms vast.<BR>Kan hem dan niet meer uitzetten.<BR>Schakelaar op de achterkant uit en weer aan.<BR>Geen display niets.<BR>Even wachten en dan een tikje op de bovenkant en hij doet het weer.<BR>Wie heeft een idee wantzo is het niets.
ReBr Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Als hij vastloopt moet je gewoon even wachten. uit en aanzetten met de netschakelaar hoeft ook niet. <BR>even geduld en je kan zo weer verder met zappen.<BR>Dit gebeurt bij mij ook wel eens, volgens mij niets ernstig.<P>gr, René
Gast Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Ik ben het niet eens met jouw reactie. Ik heb dat vast lopen namelijk zelf ook al meerdere keren gehad (uit/aan zetten werkt bij mij overigens probleemloos) maar hij gaat dus ECHT NIET verder ! Ik heb hem wel eens een half uur aan laten staan in de veronderstelling dat als ik terug kwam van boodschappen doen dat hij wel weer goed zou zijn. Mooi niet ! Zo vast als een blok beton ! Schijnbaar zitten er gewoon wat bugs in. Tja het is het een of het ander. Als je alle coderingen met een irdeto cam wilt kijken moet je er wat voor over hebben he !
Aanbevolen berichten