Ga naar inhoud


AllCam patch v3.2 draait slecht!!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb momenteel AllCam patch versie 3.2 (engelstalige versie) draaien in mijn Hummie, maar ben hier erg ontevreden over. De Hummie 'zapt' slecht is traag en ik krijg veelvuldig de rode balk met de melding 'not running or scrambled'. <BR>Ook slaat hij veel vast. Moet ik weer uit mijn luie stoel komen om met de schakelaar aan de achterzijde de zaak weer te resetten. Helaas bood een 'schone installatie' -dus eerst de laatste originele Humax firmware erop en hierna de 3.2 patch- geen soelaas.<P>Al met al een tamelijk geklooi dus . . . . <P>Nu heb ik gelezen in de boards dat versie 2.4 verreweg het stabielst loopt, dus zit ik eraan te denken om mijn Hummie te 'down-graden' naar versie 2.4.<P>Wie kan mij de verschillen vertellen tussen de versies 2.4 en 3.1/3.2? Hoe gedraagt versie 2.4 zich in relatie met EPG en Dolby Digital? Ik heb een digitale AV-receiver en ik moet toegeven dat Dolby Digital uitstekend werkt op Cinedome Deluxe (alleen<BR>jammer van dat stomme duitse nagesynchroniseer . . .)<P>Ter info: Ik werk met een 'kale' Hummie en maakt dus alleen gebruik van de embedded CAM in combinatie met een goldwafertje.<P>Alvast bedankt voor de replies.<P>Groet,<BR>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk naar comment van Viewer.<BR>- Eerst orgineel + loader ( controleer of je de goede loader gebruik )<BR>- daarna patch ( Gebruik de 3.2 engels )<BR>- Background veranders met patcher 1.20 ( Dit kan je eventueel doen )<BR>- en dan settings lijst.<P>Heb de zelfde problemen gehad.<BR>Nu niet meer ( Hummie 5k4, piccard 2 ) wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Cyberspy !<P>Even toevoeging:<BR>afwijken van 1.03.06 firmware houdt direct in dat je DD op Cinedom kwijt bent.<P>Voor backgroundpatcher:<BR>Versie 2.0 gebruiken<BR>Bij opties ALLES aanvinken voordat je opslaat<BR>(dan heb je een compleet nieuwe file die zo je Humax in kan)<P>c-ya !<BR>Viewer<BR> <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een fun card met 3in1.hex<P>Had zelf problemen en toen een VP20 met fun geleend en getest. Hierna mijn eigen Goldcard met 10Seca6Ideto geladen.<P>Is beduidend langzamer hetgeen gezien de chipset logisch lijkt. Derhalve zelf nieuwe progger en kaart besteld.<P>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...