Ga naar inhoud


Settings Humax 5400 sorteren met Setedit 3.0


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil met mijn Humax 5400 de kanalen sorteren met SeteditOAKV3.0 Versie 0.79 By W.Litzinger.<BR>Steeds als ik dit doe en ze in de humax terug zet dan krijg ik geen beeld.<BR>De kanalen kloppen staan wel in de juiste volgorde maar wat ik ook probeer ik krijg geen beeld.<BR>Heb diseq al proberen te veranderen maar het beeld blijft op alle zenders zwart.<BR>Ik heb een Humax 5400 met dubbele LNB en een Funcard<BR>Wie o wie helpt mij

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Cableguy;<P>1) Setedit 3.0 0.36 is de laatste versie voor de Humax 5400<P>2) Indien je een foute serial gebruikt of foute crack maak je kennis met de beveiliging van Wolgang; alles gaat goed totdat je upload naar je Humax, alle kanalen worden dan door elkaar gegooid.<P>oplossing:<BR>a) registreren (39- DM)<BR>B) goede werkende serial/crack<BR>c) niet meer dan 20 edits per save doen<P>Humbox is een mooi programma (4-beta), voor zover mij bekend heeft deze nog geen werkende functie voor name-protecting (voor losse of alle kanalen).<P>Dit houdt in dat je een settingslijst aanpast met namen (bijvoorbeeld K1 = Kiosque 1), wel zo mooi vind ik.<P>Als er GEEN name-protect ondersteund wordt overschrijft je Humax je settings met de namen die in het signaal van de provider meegezonden worden. Ik vind dat niet mooi, maar smaken kunnen verschillen.<P>Voor mij is het de reden geweest om eigen settings te maken (en te publiceren), die allemaal name-protected zijn en voluit benamingen bevatten.<P>Settingslijsten kun je overigens (indien ze al kant en klaar zijn) probleemloos uploaden met Setedit. (gewoon huidige versie HELEMAAL verwijderen van je HD en opnieuw installeren)<P>c-ya !<P>Viewer.<BR> <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...