Ga naar inhoud


10 keer te knipperen voordat ik beeld krijg!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem...<BR>Het volgende bericht is een van de reacties:<P>Ligt aan de DiSEqC instelling. De Humax MOET en ZAL dan van een willekeurige satelliet draaien naar de Astra om daar op 12.699 een software-update te zoeken om vervolgens weer terug te draaien naar de uitgangssatelliet. Als er geen signaal van de motor ontvangen wordt gaat 'ie daar gewoon op staan wachten! Is naar mijn mening de stomste en meest irritante bug in die hele software. Die 'Auto-Scan' is gewoon niet uit te zetten! Zet de Humax op 'Fixed Disc' en het probleem is weg! <P>Alleen....ik heb een DiSEqC motor....<P>Dus ik denk dat ik maar moet wachten op de nieuwe software..<P>Dicaprio#

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi<P>Ik had ook de zelfde probleem met een diseqc moter en Patch 3.1 <P>als ik op turksat humax uit zet en volgende dag weer aan zet na tien keer knipperen en lang wachten moest ik nog de motor wachten want elke keer ging die naar mijn idee naar astra of van astra naar turksat of hotbird.<P>ik heb de naam van de astra sataliet verandert en de probleem is opgelost.<P>SolidGold

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan (van de astra 1)(weet niet of het de goeie was) en nu knippert ie nog een keer of zes.....is al beter dus.....maar moet ik de andere astra's ook veranderen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt ergens een probleem met de settings-editoren.<P>Bij set-edit kan je het zien.<BR>als je je settings inlaad zie inde linkse kolom de transponders als ik me niet vergis. sommige daarvan zijn rose gekleurd. Verwijdert men nu alle rose gekleurde en stuurd dan deze nieuwe settings naar de humax dan merkt men dat de humax nog maar maximaal 3 knippert vooraleer men beeld heeft.<P>Dit is wat mijn vriend die wat meer met settings bezig is me verteld heeft, en laten zien ook.<P>groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...