Ga naar inhoud


Patchen humax


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het patchen van de humax5400. Om even iets uit te proberen had ik de officiele soft 1.03.06 erin gezet. Daarnaa wilde ik de 3.2 patch er weer op zetten maar die wil er niet meer helemaal op. De menutaal en achtergrond foto's etc. worden wel overschreven, maar de softwareversi blijft op 1.03.06 staat. <BR>Info: System ID 0016.0600<BR> Loader H 2.08<BR> S/W 1.03.06

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik haal niks door elkaar. Omdat er wat problemen waren die ik aan de 3.2 patch toeschreef had ik de officiele 1.03.06 van humax erop gezet. Het probleem was daarmee niet verholpen, dus wilde ik daar weer de 1.03.06+cam patch van gekke ivan overheen zetten. Schijnbaar kan dit niet, en moet je eerst weer downgraden want toen ik eerst weer 1.03.00 erop zetten, en daarna de +cam patch werkte het weer.<P>Exposure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk (ik bedoel krijgt gelijk) want ik heb voor zowel m'n zelf als m'n gewassen vader allebei geupdate naar +CAM3.2 en wel via de manier waarbij ik eerst de 1.03.06 org er in had en daarna de +CAM3.2 en dat werkte prima dus.... jij "krijgt" gelijk !<P>P.S. voor de beginnelingen onder ons, laat je niet in de war brengen daar dit soort berichten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...