Ga naar inhoud


Vastlopen HUMAX 5400 !


Gast anakin

Aanbevolen berichten

Hallo na een tijdje weer het geklooi van ieder keer vastlopen van de hummie . om niet goed van te worden klote ontvanger !<BR>allernieuwste all cam software erin gezet<BR>eerst de originele toen de patch eroverheen<BR>en een nieuwe settings lijst erin en dat ging goed en nu een andere settings lijst geinstalleerd en om de haverklap vastlopers<BR>waardeloos dit ik heb zolangzamer hand genoeg van deze ontvanger dat geklooi elke keer met het vastlopen daar heb ik niet een satelliet ontvanger voor gekocht !<BR>groetjes jelle hoi !!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou maar eens GEEN allcam erin zetten en de gewone 1.03.06P versie, waarschijnlijk zijn dan je problemen over!<BR>Heb hier ook dat allcam gedoe eruit gehaald en werkt weer prima!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel patches gehad heb lange tijd de 2.4 gehad nu heb ik de laatste van crazy over de originele softw gedaan en de laatste settings die er te vinden was van 16-09 geen enkele vastloper<P>c-ya laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.4 is inderdaad stabieler minder rode balken blauwe schermen en vastlopers.<BR>maar met 3,2 wel palco met een 3 in 1 funcard, en met versie 2.4 niet dus.<P>dan ben je toch nog voor die extra zenders een aston cam nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal ja ik ga wat andere dingen<BR>proberen eerst maar inderdaad maar eens even de originele erin zetten zien hoe dat loopt<BR>ik gebruik een funcard 3 in 1 en heb geen ervaring met het ds9 project dus weet niet hoe dat gaat , wel sommige settings heb ik het idee lijken ook wel voor problemen te zorgen ? kan dat ? om nou de ontvanger de deur uit te doen is me ook wat voorbarig en kijk meestal beneden op de philips dst 5816<BR>die tenminste nooit vastloopt maar veel minder mogelijkheden heeft , wel jammer dat de hummie toch wel veel problemen geeft met de diverse software anders wat mogelijkheden aangaat echt wel een leuke ontvanger maar ontzettend onstabiel (lijkt wel een win98 pc)<BR>groetjes jelle !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb dat wel gelezen en zo doe ik het ook altijd maar gaat meestal niet goed<BR>de ontvanger werkt wel maar vraag niet hoe<BR>maar ja toch maar eens om me heen zien naar een stabiele ontvanger !!<BR>maar toch allemaal even bedankt voor de info <BR>natuurlijk ! <BR>groetjes jelle !<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het ook BEROERD met die 3.2<BR>Bij veel zappen gaat de HUM vastlopen, maar daar heb ik hem toch voor, om te zappen.<BR>Dat hij ook niet tegen NO SIGNAL kan vind ik ook zo vreemd?!<BR>2.4 loopt nog het beste, maar dan weer zonder Palco, dus dat is ook niet alles.<P>Ik heb het idee dat een niet TE volle settinglijst beter gaat, de temp. is het niet, met koeling loopt ie net zo vaak vast,<BR>vaak lees ik over de zwakke voeding, kunnen we daar niet eens mee gaan experimenteren??<P>Maar goed, het blijft een mooi apparaat!<P>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

vast lopers komen bij mij niet voor,met een funcard.<BR>maar viacess kanalen uitlezen zonder te recestten lukt niet.na het resetten viacess<BR>kanalen te zien ,echter als ik dan weer naar de seca kanalen weer het zelfde probleem .<BR>heeft iemand soortgelijke problemen.laatste 3.2 patch erin van gracy ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...