Ga naar inhoud


All Cam Patch 3.2 NL en Funcard


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,<P>Mijn Humax 5400 is gepatcht met de laatste NL versie, wanneer ik nu een 3in1 funfile op een funkaartje zet, dan werkt deze kaart goed, alleen krijg ik altijd het insert card menu op de humax, als je dan op OK drukt is alles terug OK dus geen superdrama maar wel vervelend. Telkens als je van post veranderd komt dit terug, weet hier iemand raad op of is dit een van de problemen van de nieuwe Humax patch<P>Groetjes,<P>Humaxuser

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het probleem ligt denk ik aan je cam die nog in een van de ci sloten zit.<BR>Als je gebruik maakt van een zogenaamde 3 in 1 file zal de humax proberen om eerst de mediaguard (aston 1.05) te gebruiken, dan pas schakeld hij over op de 3 in 1 kaart.<BR>Als je dan op ok drukt dan accepteer je de boodschap en deze verdwijnt dan.<BR>Dus gewoon je Aston 1.05 eruit halen en eventueel andere cam's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de patch met 3.2 en loader 2.8 leek mijn nieuwe 5400 goed te lopen met Fun kaart of zilverkaart ,het was tijd op mijn nieuwe motor (diseq 1.2) aan te sluiten, na een week rommelen was het een Humeur box!! geworden . wat bleek nu dat mijn NL menu niet compleet en opdrachten niet in orde waren en er was niet voldoende tekst in de secties .Weer een nieuwe patch geladen en tot heden loopt het prima!! het is dat je het maar weet!<P>groeten smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hallo Humaxuser,het probleem dat u opgeeft<BR>van het blauwe menu insert kaart bij de humax<BR>IRC-5400,is of wel een fout in de embieded<BR>cam zoals slechte kontacten of de funcard<BR>3in1 soft!!kan ook zijn dat u kaart te los<BR>zit!! rolleyes.gif" border="0<P>Groejes <P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sammy,<P>Bedankt voor het goede antwoord.<P>Het was wel degelijk de Aston V1.05 die nog leeg in het slot zat. Als deze verwijderd wordt, werkt de FUN kaart perfect in de Emb. CAM.<P>Groetjes,<P>Humaxuser<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Chivato,<BR>het was de laatste versie van 5 sep.<BR>maar ik denk dat het overzetten niet helemaal correct is gegaan, ik heb geen moment aan de software getwijfeld.<BR>Ik heb geen rare dingen tijdens de douwnload op het tv scherm gezien maar toch was het menu niet compleet.<P>groeten smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...