Ga naar inhoud

5400-Z files voor download

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op veler verzoek dan de files voor en over j-tag op de server gezet, maar even een nieuwe topic van gemaakt omdat hij in diverse postings van diverse boards voorkwam.<P>De files komen van de afgelopen tijd van diverse bronnen.<P>Even wat korte antwoorden op de meest gestelde vragen (die Teebee overigens al vele postings terug neerzette en uiteraard kloppen !!!);<P>Ja, de 5400-Z is patchbaar<BR>Ja, de 5400-Z is reeds (ongepatched) te koop<BR>Ja, de 5400-Z zal binnenkort gepatched te koop zijn<BR>Ja, gepatchte 5400-Z gedraagt zich exact als 5400 irci<BR>Nee, patchen dat doe je niet zelf<BR>Nee, ik weet niet waar je een gepatchte NU kunt kopen, gewoon even geduld !<BR>Nee, advies is GEEN ongepatchte Z te kopen<BR>Nee, betaal geen belachelijke prijs voor de oude IRCI (!) ik heb 1200-1300 gehoord !!!<P>(lees anders de Teebee nog eens terug)<P>Op veler verzoek zijn naast de posting van Teebee die al lang op de server staat dan ook J-tag files op de site gezet.<P>c-ya !<P>Viewer<P>http:// u weet wel ? ;-)<P>if it ain't there ...

Geplaatst:

ben nu druk doende om te kijken of hij gepatcht kan worden de 5400Z mocht het lukken zal ik hier duidelijke tekst en uitleg geven want ik heb de nieuwe hier al staan.<BR>grtz hendrik b wink.gif" border="0

Geplaatst:

De files zijn er op verzoek van derden neergezet die zich suf downloaden op de poolse server (traag).<P>Er staan 4 files en jouw posting over de Z.<BR>1 van deze files is de Flash Dump (die overigens niet van mij is)<P>Is net een J-TAG schema (GIF) bijgeplaatst.<P>Als je mij kunt laten weten wat eraf moet in jouw ogen, graag.<P>Bij het duitse artikel had ik overigens vermeld dat dit niet om Humax ging maar over J-TAG programmeren in zijn algemeenheid.<P>Ik hoor (lees) graag.<P>Foutieve informatie hoort niet op mijn site.<P>Jouw posting heb ik ter verheldering op een vaste plaats gezet, juist om te voorkomen dat mensen zelf de boel verrampeneren; het advies was en is nog steeds; koop geen ongepatchte 5400-Z maar wacht heel even.<P>Daar de prijs van de gepatchte 5400-Z niet noemenswaardig zal verschillen van het voorgaande model IRCI is even geduld dus de moeite waard !<P>c-ya !<P>Viewer.<p>[ 20-09-2001: Message edited by: viewer ]

Geplaatst:

Ik zal even op de site checken.<P>Onduidelijkheid weghalen waar nodig.<P>Bedankt voor de tip !<P>c-ya !

Geplaatst:

@ Teebee;<P>moet de kast dan nog open voor aanpassing of kan alles via RS poort ?<P>c-ya !

Geplaatst:

Ik ben al een paar dagen aan het proberen om een oude 5400 te krijgen, maar die zijn nu toch echt op.<P>Nu kan ik een 5400z kopen die reeds aangepast is met de H.208. Hierdoor zou de Z weer een gewone 5400 worden die gewoon via de seriele poort aangepast kan worden.<P>Heeft iemand al zo'n aangepaste z in gebruik en zo ja hoe doet ie het

Geplaatst:

@ Marlos:<P>dat werk prima ! zodra de 5400-Z patchbaar aan je verkocht is (aangepast) kun je daarna alles doen wat je ook met 5400 IRCI kunt.<P>de discussie is even over de "nieuwe" oplossing waar Paperclip wat over zei.<P>Je moet nl. eerst zorgen dat hij weer als een 5400 IRCI benaderbaar wordt, ik meende dat Paperclip een nieuwe manier bedoelde die afwijkt van die van een paar weken geleden.<P>c-ya !

Geplaatst:

Ja maar,<P>Voor zover mijn kennis op dit moment gaat,<BR>De "standaard"humax 5400z is alleen patchbaar te maken met een spec.interface waarvoor deze doos geopend moet worden.<P>Vindt het overigens wel erg tof en ergens ook wel knap dat er mede-satfreaks zijn die dit grapje al onder de knie hebben<P>Blijf dit board absoluut volgen<P><BR>stay satted

Geplaatst:

Voor zover ik weet zijn de oude en de nieuwe reeds te vinden op een plein in Antw.....<BR>En waarschijnlijk niet tegen belachelijk hoge prijzen <BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.