Ga naar inhoud


5400-Z files voor download


Gast

Aanbevolen berichten

Op veler verzoek dan de files voor en over j-tag op de server gezet, maar even een nieuwe topic van gemaakt omdat hij in diverse postings van diverse boards voorkwam.<P>De files komen van de afgelopen tijd van diverse bronnen.<P>Even wat korte antwoorden op de meest gestelde vragen (die Teebee overigens al vele postings terug neerzette en uiteraard kloppen !!!);<P>Ja, de 5400-Z is patchbaar<BR>Ja, de 5400-Z is reeds (ongepatched) te koop<BR>Ja, de 5400-Z zal binnenkort gepatched te koop zijn<BR>Ja, gepatchte 5400-Z gedraagt zich exact als 5400 irci<BR>Nee, patchen dat doe je niet zelf<BR>Nee, ik weet niet waar je een gepatchte NU kunt kopen, gewoon even geduld !<BR>Nee, advies is GEEN ongepatchte Z te kopen<BR>Nee, betaal geen belachelijke prijs voor de oude IRCI (!) ik heb 1200-1300 gehoord !!!<P>(lees anders de Teebee nog eens terug)<P>Op veler verzoek zijn naast de posting van Teebee die al lang op de server staat dan ook J-tag files op de site gezet.<P>c-ya !<P>Viewer<P>http:// u weet wel ? ;-)<P>if it ain't there ...

Link naar reactie
Delen op andere sites


De files zijn er op verzoek van derden neergezet die zich suf downloaden op de poolse server (traag).<P>Er staan 4 files en jouw posting over de Z.<BR>1 van deze files is de Flash Dump (die overigens niet van mij is)<P>Is net een J-TAG schema (GIF) bijgeplaatst.<P>Als je mij kunt laten weten wat eraf moet in jouw ogen, graag.<P>Bij het duitse artikel had ik overigens vermeld dat dit niet om Humax ging maar over J-TAG programmeren in zijn algemeenheid.<P>Ik hoor (lees) graag.<P>Foutieve informatie hoort niet op mijn site.<P>Jouw posting heb ik ter verheldering op een vaste plaats gezet, juist om te voorkomen dat mensen zelf de boel verrampeneren; het advies was en is nog steeds; koop geen ongepatchte 5400-Z maar wacht heel even.<P>Daar de prijs van de gepatchte 5400-Z niet noemenswaardig zal verschillen van het voorgaande model IRCI is even geduld dus de moeite waard !<P>c-ya !<P>Viewer.<p>[ 20-09-2001: Message edited by: viewer ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al een paar dagen aan het proberen om een oude 5400 te krijgen, maar die zijn nu toch echt op.<P>Nu kan ik een 5400z kopen die reeds aangepast is met de H.208. Hierdoor zou de Z weer een gewone 5400 worden die gewoon via de seriele poort aangepast kan worden.<P>Heeft iemand al zo'n aangepaste z in gebruik en zo ja hoe doet ie het

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marlos:<P>dat werk prima ! zodra de 5400-Z patchbaar aan je verkocht is (aangepast) kun je daarna alles doen wat je ook met 5400 IRCI kunt.<P>de discussie is even over de "nieuwe" oplossing waar Paperclip wat over zei.<P>Je moet nl. eerst zorgen dat hij weer als een 5400 IRCI benaderbaar wordt, ik meende dat Paperclip een nieuwe manier bedoelde die afwijkt van die van een paar weken geleden.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar,<P>Voor zover mijn kennis op dit moment gaat,<BR>De "standaard"humax 5400z is alleen patchbaar te maken met een spec.interface waarvoor deze doos geopend moet worden.<P>Vindt het overigens wel erg tof en ergens ook wel knap dat er mede-satfreaks zijn die dit grapje al onder de knie hebben<P>Blijf dit board absoluut volgen<P><BR>stay satted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...