Ga naar inhoud


No or bad signal


Gast

Aanbevolen berichten

Humax 5400 - in winkel gepatched (software van Crazy Ivan) nieuwste keys geladen - alles goed getest en spelend gezien.<P>Eenmaal thuis ontvang ik de melding op bijna alle senders "NO OR BAD SIGNAL" behalve op CNN en Travel - terwijl ik op mijn Philips 5816 - gewoon alles ontvang (Astra 1 en Hotbird). <P>Ik heb een vaste schotel met een duo-bloc. De antennekable heb ik van de Philips losgekoppeld en daarna aan de Humax gekoppeld.<P>Wie helpt?<BR>Alvast bedankt confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pas op met doorkoppelen, zover je dit hebt gedaan, anders moet je ff de receiver aan en uit zetten wilt ook wel eens helpen. NL zit horizontaal terwijl die andere twee (denk ik) verticaal zitten. En dit stuurt de decoder aan. Sluit hem ff alleen op de schotel aan misschien dat dit helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chris<P>Ik heb niets doorgekoppeld. Ik gebruik dezelfde antennekabel of op de oude Philips of op de nwe. Humax.<P>@dism - leuk hoor! Nlg.1400. voor 2 kanalen.(with "friends" like you who needs enemies).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat chris zegt daar zit wel wat in.<BR>Verder heb je natuurlijk wel veel signaal verlies met doorkoppelen.<BR>Kijk ook eens f je kabel nog wel goed in de stekker zit,ik heb ook altijd oorlog met die kl*t* stekkers.<BR>Probeer ook eens eerst de humax aantesluiten en dan de phillps of verander de diseq instelling.<BR>Astra van a naar b en hotbird van b naar a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Read my lips:<BR>IK HEB NIET DOORGEKOPPELD..IK HEB NOOIT DOORGEKOPPELD EN IK GA NIET DOORKOPPELEN<P>Mij eerste melding luidde als volgt:<P>De antennekable heb ik van de Philips LOSGEKOPPELD en DAARNA aan de Humax gekoppeld.<P>In ieder geval bedankt dat jullie de mooeite nemen om suggestie te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer dan even of alle zender via de juiste antennesetting lopen. Als je bijvoorbeeld de zenders op Disecq B hebt staan terwijl de LNB op disecq A zit dan krijg je deze melding ook !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hotbird moet op Disenq B, en Astra op A en dat moet je eerst naar een Hotbird canal brousen en instellings dan veranderen, dan ga je naar een Astra canal doet je weer instellings veranderen. Heb het zelfde gehaad zoe doet 'ie goed, Suc6, Groetjes Robert. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

I werk dus niet met een Diseq switch.<P>De instellignen staan op alle astra kanalen op Diseq A.<P>Bij de ontvanger die hier staat staat alles op A omdat er een analoge ontvanger bij staat voor de actuator.<P>Niet doorgekoppeld dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zet je toch even DiSEqC helemaal uit.<BR>Kijk ook even naar je 'Tone' settings.<P>Had eenzelfde opstelling met analoge receiver en positioner. Heb nu de VBox aan de Humax zitten en dat bevalt prima..Alle analoge spulletjes nu op een hoop in de hobbykamer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...