Gast Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 Tot mijn verbazing dat CD een persbericht naar buiten bracht dat zij TV Real Madrid in "hun" pakket hadden opgenomen. Leuk denk je dan, ware het niet dat het een "gewone" FTA zender is (en al geruime tijd). Het enige wat CD heeft gedaan om bij de officiële receivers met de originele software deze zender aan de lijst hebben toegevoegd. Niet echt spannend dus. Zo kunnen ze wel elke week een bericht de deur uit doen om mee te delen dat ze alweer een FTA zender aan die beruchte lijst hebben toegevoegd. Dit is toch niet één van de drie zenders die als vervanging moeten dienen voor het verdwijnen van NGC? Dan kan het nog een slechte ruil worden!
Gast Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 Toch hebben zij die in hun pakket opgenomen! Die Seca-ontvangers, daarvoor geldt dat CDS grotendeels de zenderlijst kan bepalen! Als zij een zender daar niet inzetten krijg je hem soms met moeite of gewoon niet erbij! De meeste CD kijkers hebben zo'n ontvanger..... Liegen doen ze dus niet, ze moeten die zender echt in hun eigen lijst zetten! Ik begrijp je punt wel, maar je kan het punt niet hard maken!
jacobus Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 sorry hoor, maar dat overdreven negatieve gedoe over canal digitaal begrijp ik echt niet: Citaat: Real Madrid TV via CANALDIGITAAL Gisteren heeft CANALDIGITAAL, aanbieder van digitale televisie via de schotel, Real Madrid TV in haar zenderlijst opgenomen. Satellietkijkers met hun schotel uitgericht op de Astra-satelliet zijn nu in de gelegenheid om deze Spaanse zender eenvoudig en gratis te ontvangen. Real Madrid TV is de eerste Europese clubzender die al haar uitzendingen ‘free-to-air’ aanbiedt. Leg me eens uit wat hier fout staat? En het is zeker niet hun bedoeling om hiermee NGC te compenseren, deze zender komt er gewoon bij, in het STB pakket. Kost niemand niks.
pippen2 Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 Het valt me op dat in verschillende discussies hier de zin van CanalDigitaal (in de zenderlijst opnemen) zelf omzetten in "in "hun" pakket opnemen". Dat is toch een wezenlijk verschil. CanalDigitaal brengt het goed naar buiten. Er zullen vast wel wat liefhebbers voor Real Madrid TV zijn, dus waarom mag je dat niet bekendmaken? Er staat nergens dat CanalDigitaal de zender doorgeeft of zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen