Ga naar inhoud


5400Z zelf gepatched !


Gast

Aanbevolen berichten

Effe een paar feiten op een rij !!<P>1-De humax kan gepatched worden door een paar mensen.<BR>2-Waarom moest Humax de beveiliging icm met mindport irdeto verbeteren ? omdat ze het niet leuk vinden dat er gepatched wordt.<BR>3-Waarom is de aanvoer van de 5400-Z nu al bijn opgedroogd ?? omdat mindport ook een internet aansluiting heeft en graag dit board leest.<BR>4-En wie heeft er nu een probleem ?? de Humax fabriek ?? de Patch boys ?? of Mindport ?? ik denk Humax want ze mogen de ontvangers die ze gemaakt hebben niet uitleveren tot de security verbeterd is.<BR>5-Wie waren er nu slim ?? de jongens die de patch er in konden zetten ?? of Mindport ..<P>*** Toxic[Q] Reclame in postings op het board staan wij niet toe! ***<p>[ 27-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat vind ik dit jammer zeg.<P>Ik niemand persoonlijk, maar heb regelmatig posting van jullie gelezen.<BR>Laat mij en een hoop anderen alstublieft in de waan dat een ieder hier welkom is.<BR>Er blijken toch een aantal mensen te zijn die deze sfeer aardig weten te verzieken, ongeacht het feit of ze gelijk hebben of niet. Zeker in deze dagen, waarbij het leger met scherp voor de benelux ligt, hoop ik hier een gemoedelijke sfeer aan te treffen waarbij iedereen elkaar in ere laat.<P>Ik wil echt niet een heilig boontje uithangen, maar laat het verleden voor wat het is en probeer elkaar te steunen ipv af te zeiken.<P>Het lijkt me dat een ieder van jullie een bepaalde verantwoordelijk hebben naar dit board gezien jullie status. Neem die verantwoordelijkheid en bespreek je geschillen op ander nivo.<P>Met vriendelijke groet,<P>sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even erop terug komen ik wil dit niet persoonlijk gaan aangrijpen maar er is nu al een 1.5 maand terug gezegd dat dit ding gepatch kan gaan worden met foto's en dergelijke hier op sat4all geplaatst en dat dit alleen door verschillende sat zaken gaat gebeuren. Mijn inzicht is dat er dadelijk geen een van deze mensen nog op deze satzaken op afkomen omdat deze DUIDELIJK commercieel bezig zijn ik wil niet zeggen dat je dit public moet gaan maken je uitvinding..maar hou dan maar je mond dicht schieten we toch niets mee op, dan gaan wij rustig verder hobbyen dit is niet kwaad bedoeld wij komen er ook wel uit GEEN PROBLEEM maar volgens mijn als dit bekent gaat worden hebben jullie juist het probleem omdat jullie de negatieve reactie krijgen was dit ook al niet het geval met de vorige patch.(TIP pak het nu anders aan geef dat ding vrij voor de mensen die willen hobbyen de mensen die geen ervaring hebben komen toch wel naar jullie toe)Is het niet zo dat jullie ook die andere canal+ ontvangers patchen daar komt toch ook geld van binnen daar hebben jullie ook niet de patch van geschreven SORRY maar het lijkt mijn geen probleem. Maar je moet zelf weten wat je doet.Zo is mijn inzicht hierin...En nog even een vraag waarom zou deze jongens die hieronder staan niet werken waarom is dit een verkeerde J-TAG want daar werd flink op gereageerd op het bericht van viewer ik heb toch persoonlijke berichten gehoord dat het hiermee gaat.....<P>J_TAG_z_zasil_3.3V.zip<BR>5400Z_flash_dump.zip<P>Nou genoeg gezeikt hier hou ik helemaal niet van laugh.gif" border="0<P>Groetjes lorisdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we elkaar nou niet allemaal gaan afzeiken.<BR>Ik vind dat als iemand iets ontdekt, en hij heeft er veel tijd, kennis en geld voor uitgegeven, dan mag diegene er best iets aan verdienen. Het zijn toch ook geen belachelijk hoge bedragen die gevraagd worden.<p>[ 27-09-2001: Message edited by: satkeumes ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...