Ga naar inhoud


Kan ik mijn humax 5400Z op de satdag laten patchen??


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo de volgende vraag kan ik op de satdag de humax 5400Z laten ompathen.<BR>Dan loont het voor mij ook om naar de satdag te komen anders zou ik het niet weten hoe ik mijn humax 5400Z gepatch krijg.<BR>Ik weet niet of Teebee cq iemand anders daar aanwezig is die dat doet anders hoor ik graag waar ik het kan laten doen??????<BR>Mijn buurman wil ook nog een humax worden die ook op de satdag verkocht??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik las op het berichtje over de gebruikersdag het volgende:<P>Een kleine (noodzakelijke) waarschuwing:<BR>Illegale verkoop van apparatuur die geschikt is gemaakt voor het zonder betaling ontsleutelen van satelliet signalen is ten strengste verboden en zal tijdens deze meeting niet worden getolereerd!<P>Maar een andere loader in de hummie plaatsen zodat je er vervolgens thuis weer mee kan spelen vallen hier lijkt me toch buiten.<P>btw volgens mij zit er bij jullie in arnhem een satshop die de z verkoopt met 2.08 loader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op het moment dat het apparaat in (bv) jouw bezit is mag je er mee doen wat u wil, al bouw je er een orgel van.<P>alleen als je de h5k4Z(gepatched) verkoopt met het doel om er illegaal tv mee te kijken dan gaan we wel de schemerzijde in, maarja dat doen we toch niet?<P>(leuke verglijking zijn de jongens die voor de auto je van je digitale km teller probleempjes afhelpen, die zijn toch ook nog steeds niet aantoonbaar strafbaar, als de motivatie maar goed is !!!!)<P>alleen de overweging is inderdaad dat nu misschien humax in de problemen komt met irdeto en ook de Z (misschien ooit) gestopt zal worden.<BR>laat ik hier nog wel even aan toevoegen dat ik persoonlijk vind dat we gewoon door<BR>moeten hobbyen en ons niet moeten laten storen aan ideeen van hoe of wat het misschien zou kunnen worden, dat zien we dan wel weer.. live life2da max, dus have fun, enwel NU dan<BR>dit is natuurlijk niet geheel compromiloos en wel enigzinds wel overwogen maar er<BR>zal toch altijd wel iets gevonden worden op nieuwe beveiligingen, HOE DAN OOK,<BR>dit is een natuurlijk process van mensen die elkaar willen overtreffen en gelukkig<BR>zijn er (op elec.gebied)briljante mensen genoeg die het heel fijn met de rest<BR>willen delen(heel fair btw)<BR>dit heeft wel als bijkomend voordeel dat je natuurlijk wel eenhoop feedback krijgt en<BR>mensen die nog niet zo "goed" zijn de kans geeft om ergens naar toe te streven<P>dus met andere woorden, we houden ons zelf in stand<P>stay real<BR>.__raDXnl__.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q]:<P>Wat ik me dan af vraag is of het wel illegaal is om in de 5400Z firmware te zetten die voor de 5400 geschreven is. Als dat niet zo is (want het is voor de 5400Z geen orginele software) dan kan een patch ook niet illegaal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die satshop verkoopt ze "gepatched" maar ik was zo dom om deze 5400z ergens anders te kopen. Zou die shop in Arnhem ook ontvangers die ergens anders gekocht zijn patchen ? Iemand enig idee/ ervaring. En wat mag zoiets kosten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik weet niet over welke shop in arnhem jullie het hebben, maar mocht het een bedrijf zijn waarvan de naam met een H begint, kan ik je vooraf al zeggen dat ze er nooit aan zullen meewerken! <P>,,Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...