Gast Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 De lamp van onze beamer is er mee gestopt. Kan iemand mij VIA PM vertellen waar deze lamp te krijgen is. Ik had 1 adres gehad maar die vraagt een prijs daar koop je een nieuwe beamer voor dus daar ga ik niet aan beginnen.
Pionewbie Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Als je in Google zoekt op " sharp XG NV5XE " vindt je genoeg winkels die lampen ervoor verkopen. De lampen zijn inderdaad erg duur. Voor de meeste beamers worden dezelfde soort lampen gebruikt. Nl Ulta hogedruk kwikdamplampen. In die beamer van jou zit een 150 Watt type. Vaak kun je behalve een complete lampunit ook die lamp los kopen en dat scheelt aanzienlijk. Prijsverschil voorbeeld voor de sharp XG NV5XE Lamp unit: €568.52 (Ex.: BTW bij 19%) Losse lamp: €366.54 (Ex.: BTW bij 19%) Dit zijn de prijzen van een winkel, maar er zijn er meer, dus goed vergelijken.
Gast Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 ik heb die links gekregen van Steve. Kolere wat een prijzen zeg. lamp van bijna duizend guldens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen