Ga naar inhoud


quality of signal=0


Gast

Aanbevolen berichten

Satbox : Humax 5400 <BR>Schotel: 90cm vast met duobloc (Astra+Hotbird) <BR>Patch: Crazy Ivan <BR>Settings: Viewer<P>(alles 2 weken oud)<P>Antenne settings: Astra Hotbird<BR>Satelliet 1 2<BR>LNB freq Universal Universal<BR>Tone disabled disabled<BR>Volt switch enabled enabled<BR>DiSEqC input A B<BR>Mororised system disabled disabled<P>Alles volgens het boekje dus...echter geen beelden.<BR>(Met mijn Philips had ik beelden van beide satellieten).<P>Als ik de schotel draai - wel Astra maar geen Hotbird (ook als ik de settings omdraai)<P>Hotbird zenders:<BR>Ongeacht de signaalsterkte, "quality of signal= 0" confused.gif" border="0 <BR>Hotbird LNB is niet stuk - (op Philips wel beelden)<BR>Kabel is NIET doorgekoppeld<BR> <BR>Heeft iemand hier een verklaring voor??<BR>Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


@FALONSO<P>Je advies gevolgd - nu Hotbird wel maar geen Astra. Draai ik aan mijn schotel - dan alleen Astra en geen Hotbird.<P>Het ligt dus daadwerkelijk aan de antenne-settings. Helaas heb ik de goede combinatie niet gevonden om van beide te kunnen genieten. (had ik wel met de Philips)<P>Ik heb een VASTE schotel met een MONO-BLOC met 2 LNB's. (Ik dat zo'n ding een duo-bloc heette)<P>De settings had ik van Crazy Ivan<P>Met kleine stapjes kom ik er ook maar ik maak liever een sprong. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een monobloc gehad met hetzelfde probleem. De ingebouwde Diseqc schakelaar was stuk. Ik heb toen voor alle zekerheid 2 afzonderlijke LNB's + externe schakelaar geplaatst. Werkt perfekt: +/- 95 à 99% op alle zenders van Astra en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...