Ga naar inhoud


Foutmelding blauw scherm CAM 16


Gast

Aanbevolen berichten

smile.gif" border="0 Hi mede hobbyisten.Een vraag,als ik C+ selekteer krijg ik vaak een foutmelding:blauwe schermpje met iets van CAM 16? Nu is het niet mogelijk om dmv een nummer in te toetsen te switchen.., wel werkt de pijltjes toets (zender omhoog of omlaag)? Ik heb ondervonden dat het eerst selekteren van zender BVN en daarna naar C+ meestal wel beeld geeft. Iemand een idee hoe dit komt en komt bij jullie wel altijd de verbinding vlekkenloos tot stand? Ik heb een 5400,3-2, gepatched,allcam,fun 3-1 confused.gif" border="0 Theowl smile.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites


blush.gif" border="0 Chivato,bedankt.Door je antwoorden rijzen er bij mij weer voor nieuwe vragen. If you don't mind! Waar kan ik meer lezen over deze autoupdate? Ben n.l. toe aan m'n eerste settings update van mijn paarse Fun 123.Dwz met Mastera & Chipcat aan de gang. C+ is bij mij sinds 1Okt voorzien van het rode balkje.Is het nodig om mijn funkaart vooraf te legen, of kan hij geupdate worden? <BR>Ik heb geen aparte Astron CI module. Mijn Hum heeft alleen nog maar een patched cam.Ik las ook op de board dat veel mensen hun Astron in een hoek gooiden en juist met de 3in1 Fun in de weer gingen, maar dat gaat dus niet samen met een autoupdate? <BR> rolleyes.gif" border="0 Theowl confused.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal juist!<P>De CAM3.2 Patch geeft schakelproblemen indien je gebruik maakt van een Astron CI module en daarnaast seca+irdeto files in je patched cam.<P>Dus in dit geval in je patched cam alleen irdeto/betacrypt decoderen en met je Astron je seca, is tevens goed voor auto update aangezien dit niet mogelijk is via je embedded slot!<P>Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...