Ga naar inhoud


5400 vs 5400z


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zou graag eens de verschillen willen weten tussen de 5400 en 5400z. Is het alleen de bootloader die men veranderd heeft ?<BR>M.a.w., als er dmv patchen een 2.08 bootloader in is gezet is de 5400z EXACT hetzelfde als de oude 5400 ??<P>Dus patchen van firmware en cam is dan gewoon mogelijk en settings uploaden werkt zoals een oude 5400 !??!<P>Wil namelijk graag een gepatchte 5400z kopen maar heb weinig zin om over een tijdje voor verassingen te staan frown.gif" border="0<P>Eventuele ervaringen met een (gepatchte) 5400z zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ben [waar_je_bent_geweest_maakt_niet_uit] geweest,<BR>deze verkochten de humax 5400Z, deze is zodanig gepatched dat ie als normale 5400 moet werken en je hebt dan natuurlijk de allcam module die er inzit.<p>[ 28-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik ben er ook geweest smile.gif" border="0<P>Maar ik hoorde dat er meer aanpassingen aan die 5400z zijn. Onder andere het uploaden van zender settings schijnt wat moeilijker te gaan. Ik heb nog nergens goede info kunnen vinden over eventuele andere verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze in de winkel naast elkaar gezet. Noch FormulaV3 noch Humbox4 communiceren met de nieuwe Humax 5400Z. Formula3 start de download niet, Humbox geeft receive error.<BR>Wachten is dus vooralsnog op de release van Humax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...