Ga naar inhoud

5400 vs 5400z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag eens de verschillen willen weten tussen de 5400 en 5400z. Is het alleen de bootloader die men veranderd heeft ?<BR>M.a.w., als er dmv patchen een 2.08 bootloader in is gezet is de 5400z EXACT hetzelfde als de oude 5400 ??<P>Dus patchen van firmware en cam is dan gewoon mogelijk en settings uploaden werkt zoals een oude 5400 !??!<P>Wil namelijk graag een gepatchte 5400z kopen maar heb weinig zin om over een tijdje voor verassingen te staan frown.gif" border="0<P>Eventuele ervaringen met een (gepatchte) 5400z zijn welkom.

Geplaatst:

ik ben [waar_je_bent_geweest_maakt_niet_uit] geweest,<BR>deze verkochten de humax 5400Z, deze is zodanig gepatched dat ie als normale 5400 moet werken en je hebt dan natuurlijk de allcam module die er inzit.<p>[ 28-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Klopt, ik ben er ook geweest smile.gif" border="0<P>Maar ik hoorde dat er meer aanpassingen aan die 5400z zijn. Onder andere het uploaden van zender settings schijnt wat moeilijker te gaan. Ik heb nog nergens goede info kunnen vinden over eventuele andere verschillen.

Geplaatst:

ik heb sinds gisteren een Z en ik gewoon met humbox de zenders erin zetten. no problemo<P>ook het updaten gaat ook goed.

Geplaatst:

Zenderlijste plaatsen is met de Z sowieso mogelijk, het patchen naar een andere, al dan niet -allcam- firmware is een heel ander verhaal. Daarvoor moet nou juistr die z worden aangepast

Geplaatst:

Heb ze in de winkel naast elkaar gezet. Noch FormulaV3 noch Humbox4 communiceren met de nieuwe Humax 5400Z. Formula3 start de download niet, Humbox geeft receive error.<BR>Wachten is dus vooralsnog op de release van Humax

Geplaatst:

ik heb hiero een 5400z en kan gewoon met humbox de settings uppen no problemo

Geplaatst:

Als de Z is omgebouwd gaat het laden met formula3 moeilijk maar met humbox niet. Verder kan ik geen verschil met de oude ontdekken.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

@markos,<P>Hoezo gaat dat bij jou wel? Wat heb je gedaan dat het wel gaat met humbox?

Geplaatst:

aha, dat wist ik niet nu dus wel thnx teebee, was in de veronderstelling dat alles gewoon werkte. shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.