Gast Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Hardware: Interstar PVR CI 9000 MR cam card info seca card h/w 15 s/w mr 1.055 loader 1.0 Momenteel ontvang ik (nog wel) de nl zenders maar volgens mij is dit snel afgelopen als alle berichtgeving mag geloven. Ik zou graag willen weten wat ik dien te wijzigen om te voorkomen dat ik geen beeld meer heb. Het probleem is dat ik ook niet naast de deur woon maar in Engeland. Als ik de ucas 2 aanschaf zou ik in staat moeten zijn om alles naar behoren uit te voeren om alles weer up to date te krijgen. Mijn eigenlijke vraag is (en bereid) wie me dit duidelijk kan uitleggen, wat ik zou moeten doen. Vriendelijke groet, Frans
Koen B Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Software-update zal niet helpen, je kan niets anders doen dan een legale kaart kopen. Maar: Citaat: card info seca card die heb je blijkbaar al voor de Nl-zenders. Niks aan de hand, dus? VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Gast Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Ik heb een legale kaart die zit er nu in. Maar ik kan nergens in het menu terugvinden of hij wel een update krijgt of niet. Vandaar dat ik de cam dacht te moeten updaten zodat hij ook de kaart kan bereiken. Frans
Koen B Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Je kan in een MR module geen info vinden over je kaart-update, tenzij je er terug de originele Ucas 3.0-software opzet. Dat kan met de Casinterface, maar veel eenvoudiger en goedkoper met een laptop. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Gast Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 Als je via die legale kaart al langer dan een maand gewoon beeld hebt op de zenders die niet meer in Irdeto-1 worden uitgezonden, dan werkt je update dus al gewoon in je MR. Er zijn versies van de MR software (b.v. 1.170 volgens een bericht in dezelfde sectie op dit board) die de update gewoon goed doorgeven. Als je met je originele kaart alleen dezelfde zenders kunt zien die ook nu op Irdeto-1 nog te zien zijn is het natuurlijk wel zinvol om je cam eens nader te bezien. Als je geen laptop hebt is er misschien wel een engelse sat hobbyist bij je in de buurt met een cas2 interface of zo, dan kun je het beter wel even uitproberen voordat alles op zwart gaat in een weekend b.v.
Gast Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 thx voor de adviezen. Ik heb deze kaart al meer dan 1 jaar en de MR heb ik sinds augustus erin zitten en nog steeds beeld dus voorlopig doe ik even niets ben me nu aan het orienteren bij een eventueel probleem hoe het aan te pakken en/of ik het zelf zou kunnen oplossen. Frans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen