Ga naar inhoud

bootloader humax5400z

Gast

Aanbevolen berichten

bedankt voor je reply maar ik ga dus echt niet men humax openschroeven want ik ben namelijk een beetje slechtziend en kan het niet goed zien dus daarom zoek ik een plaats waar ik het kan laten doen kijk als het nou het up of downloaden of programeren was dan was het no problemo maar dit nee dank je.<P>maar toch bedankt voor je reply

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er maar 1 persoon is die dat voor je kan doen, en die vind je zondag in breda op de gebruikersdag. Anders denk ik dat je beter opzoek kan gaan naar iemand die een z-board voor je in elkaar kan zetten dan iemand te zoeken die het ding kan patchen want zoals ik al zij is dat er volgens mij maar een.<P>Kind Regardes,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slecht zien en ook nog eens niet goed kunnen zien ? Tja dan zou ik inderdaad zoeken naar iemand die het voor je kan doen. Maar je zou natuurlijk ook je goede oren en vingers kunnen gebruiken om de telefoon te pakken en wat satwinkels af te bellen die de 5400-z verkopen met oude boot-loader. Misschien dat die genegen zijn het apparaatje van een ander loader te voorzien. Of mag het niets kosten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.