Gast Geplaatst: 30 september 2001 Delen Geplaatst: 30 september 2001 hoi ik heb een vraagje wie weet waar ik in rotterdam men 5400z van de oude loader kan laten voorzien.<P>alvast bedankt voor de hulp.<P>laterssssssss Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Delen Geplaatst: 2 oktober 2001 kijk hier eens --> <A HREF="http://www.geocities.com/crazy_ivan_satellite/Z-BOARD.zip" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/crazy_ivan_satellite/Z-BOARD.zip</A> <P>Dan kan je het zelluf doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Delen Geplaatst: 2 oktober 2001 die url werkt niet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Delen Geplaatst: 2 oktober 2001 bedankt voor je reply maar ik ga dus echt niet men humax openschroeven want ik ben namelijk een beetje slechtziend en kan het niet goed zien dus daarom zoek ik een plaats waar ik het kan laten doen kijk als het nou het up of downloaden of programeren was dan was het no problemo maar dit nee dank je.<P>maar toch bedankt voor je reply Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 oktober 2001 Delen Geplaatst: 4 oktober 2001 is er nou echt geen plek in rotterdam waar ik hem kan laten ombouwen???????? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Ik denk dat er maar 1 persoon is die dat voor je kan doen, en die vind je zondag in breda op de gebruikersdag. Anders denk ik dat je beter opzoek kan gaan naar iemand die een z-board voor je in elkaar kan zetten dan iemand te zoeken die het ding kan patchen want zoals ik al zij is dat er volgens mij maar een.<P>Kind Regardes,- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Slecht zien en ook nog eens niet goed kunnen zien ? Tja dan zou ik inderdaad zoeken naar iemand die het voor je kan doen. Maar je zou natuurlijk ook je goede oren en vingers kunnen gebruiken om de telefoon te pakken en wat satwinkels af te bellen die de 5400-z verkopen met oude boot-loader. Misschien dat die genegen zijn het apparaatje van een ander loader te voorzien. Of mag het niets kosten ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Delen Geplaatst: 6 oktober 2001 natuurlijk moet het iets kosten van de kosten loop ik niet weg als hij maar gepatched wordt maar goed ik ga eens bellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten