Gast Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 Hoi Big fellow, als ik een oplossing heb, dan zal ik die zeker hier op het forum plaatsen. Ik probeer eerst kontakt te krijgen met Gerrit B, om een mogelijke oplossing te vinden. Met groet Badre
gerrit B Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Geplaatst: 26 februari 2005 Vrijdagmiddag de splitter vervangen en ik kreeg het niet meer voor elkaar om de ADSL verbinding uit te laten vallen. Ik heb 4 pinbetalingen gedaan en nog steeds blijft de ADSL verbinding in de lucht toch ook maar even de NT1 vervangen (was een type 3) En nu maar afwachten of het volgende week nog steeds goed gaat. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Geplaatst: 2 maart 2005 Vandaag toch weer dat de ADSL diverse keren uitviel. Ik heb het S5 NT1 kastje toch maar weer vervangen door de S3 weer een paar keer een betaling gedaan en de ADSL bleef in de lucht. Zo niet dan ga ik bellen met Badre Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 Klapperende ADSL dat ligt toch in de richting van de NT-1 kast. Heb je de NT-1 al eens van spanning voorzien???? De pest is dat bij die S5 of S6 de voeding niet meer standaar word meegeleverd dus moet je voor die type kastjes een aparte voeding hebben te krijgen of te kopen bij KPN. mvg Olav
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen