marco24 Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 even op mijn nieuwe pc norton ghost 9 geinstalleerd en even een image gemaakt de nieuwe pc start de ghost cd wel vanaf cdrom met booten , maar dan stopt ie. de enige actie is dat het lampje van de diskette station op blijft lichten en vervolgens staat de voortgangsindicator stil ik wil namelijk even testen of ik bij problemen wel kan herstellen ..... dus even controle. op mijn oude pc (ook xp sp2) doet ie het wel mijn nieuwe pc heeft wel 2x 250 gb hd met raid 5 kan dat soms voor problemen zorgen bij benadering van de schijven dat raid control is wel erg nieuw voor mij heeft er iemand een paar tips voor me
Tonskidutch Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 op het opstartdiskettetje moet wel natuurlijk (onder pcdos) ook de diverse drivers van de devices staan .. die opties kun je bij het aanmaken van de diskette allemaal kiezen en eventueel aparte drivers vanaf een andere locatie/bron eraan toevoegen. indien je dat niet gedaan hebt dan weet het ghost proggie niet dat er een raid device inzit. want als eerste moet je die diskettes aanmaken voordat bij het branden van het image dergelijke drivers overgezet worden op de cd/dvd (is optioneel bootable) lees nog eens goed de help / gebruiksaanwijzing door van ghost. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
marco24 Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Geplaatst: 19 februari 2005 ik ga het nog een keer goed doorlezen alleen met ghost 2003 heb je pcdos en met ghost 9 zover ik weet niet in de handleiding staat echt dat je op moet starten met de installatie cd dit werkt op mijn oude pc dus wel maar niet op mijn nieuwe met ghost 2003 kon ik ook altijd prima overweg alleen met ghost 9 kun je ook een aantal bestanden selecteren om te herstellen (en niet verplicht de hele image)
marco24 Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Geplaatst: 19 februari 2005 kleine aanvulling ik denk dat bij het opstarten vanaf de produkt cd , driftig gezocht word naar een ide schijf en die zit er niet in het is raid dit heb ik wel gelezen , maar word er niet wijzer van http://service1.symantec.com/SUPPORT/pow...svy=&csm=no
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen