Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Goed, alles wat ik gevraagd hebt werkt perfect. Ik zelfs lijsten geupload. Maar (en ik weet niet dat ik dat zo kan vragen) mijn irdeto channels ontvang ik niet. Ook iets van de 5400z, probleemje? Ik heb echt verschillende files geprobeerd.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 yo, sorry guys. Ik krijg geen Premiere. Dus dan ligt het waarschijnlijk aan de 5400z. Al het andere werkt op Irdeto...
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 pik de settings van vandaag op ?<P>Premiere World 01.10.2001 pakket aangepast (kanaalwijzigingen in pakket)<P>succes !<P>Viewer.<BR>c-ya !<P>mag de URL niet meer plaatsen, maar wellicht heb je die ?
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Mooi verhaal Teebee,<P>Geestvernauwing noemen ze dat; ik ga er al helemaal vanuit dat iemand een 5400-Z heeft met de +CAM er weer in ...<P>Dries had het misschien al in vorige posting gemeld dat hij een originele Z heeft.<P>Op zich wel toevallig want vandaag heeft Premiere World zijn frequenties aangepast (zoiets als Kiosque van paar weken terug).
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 tja, wist ik nu maar waar ik die z kan laten aanpassen (hmm, is dit nou een uitlokkertje?)<P>sorry dan...
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Op de gebruikersdag kan het. Lees maar in een andere posting in het Humax forum.<P>Groeten Satkeumes
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Zondag is een onmogelijke dag voor me. En daar baal ik van. Bestaan er mogelijkheden dat ik ergens naar toe rijd, maak me niet uit waar in het land... Als die Z maar kan laten ombouwen... pff
Aanbevolen berichten