Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Wie weet of er een OneForAll code voor humax 5400 is ?<P>Via hun website ken ik er niks over vinden.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Code is ervoor om je universele AB in te stellen op dezelfde layout als dat je orginele AB van humax is.
xfiles69 Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 en wat mag zo een code voordtellen?<BR>wat kan je er mee?<BR>is het een code voor het geval dat je de pincode niet meer weet?
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Als er verduidelijking gevraagd wordt, graag iets meer mensentaal aub. Wat is in godsnaam AB???
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 De vraag is inderdaad heel onduidelijk. In het nieuws en Informatie forum wordt er ook over gediskusseerd. Ik vind ook dat de vraagstelling wat eenvoudiger moet zijn, zodat iedereen het kan begrijpen.<P>Groeten
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 tomdo.s<P>Ik denk dat men bedoeld AB = Afstandbediening<P>M.a.w. als je een andere universele afstandsbediening wenst te gebruiken i.p.v. de orginele Humax zapper.<P>Groetjes,<P>Humaxuser
Gast Geplaatst: 4 oktober 2001 Geplaatst: 4 oktober 2001 Zal er voortaan rekening meehouden <P>Als voormalig sat.installateur heb ik gauw de neiging om afkortingen te gebruiken.<P>Maar om erop terug te komen, code's zijn onbekend voor de One4All 8550
Aanbevolen berichten