Ga naar inhoud


dit geloof je niet....


Gast

Aanbevolen berichten

Als je denkt het ergste te hebben gehad, kom je bij een [dit was niet nodig!!!] tot de conclusie dat het nog erger kan.<P>Als je aldaar een HUMAX IRCI-5400 (dus niet de nieuwe Z versie) wil kopen, moet je eerst een half uur wachten, totdat ze een dozijn of zo, illegale kaartjes van klanten tegen woekerprijzen hebben opgeladen, om dan te vernemen dat de HUMAX 5400 alleen (EN ALLEEN) aan je verkocht wordt als je de door hun gepatchte (=van internet geplukte) software versie erbij neemt, voor NIET MINDER dan 17.000!! frank (ofwel 35.000 Frank voor het hele pakket).<P>DIT spant de kroon. Wetende dat die HUMAX gewoon 18.500 dient te kosten en hun patch illegaal is, kriebelt het heel erg om eens een telefoontje te plegen naar een instantie die de boel in beslag neemt.<P>Het klinkt misschien wat "harch", maar ik ben het gewoon beu dat die arrogante handelaren op onze rug onze hobby liggen te verzieken en ons bovendien als uilen behandelt. <P>Graag ideeën?<p>[ 02-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jfox, het is volslagen onnodig te omschrijven om welke handelaar het gaat!<BR>Let wel, ik bescherm niemand maar ik kan ook niet beoordelen of jij gelijk hebt.<BR>Zelfs als zou je gelijk hebben denk ik dat je het lef moet hebben dat deze handelaar zelf te vertellen. Je was tenslotte zelf in zijn zaak en dat zou het ultieme moment zijn geweest om jouw gal te spuien.<BR>Ik moet je dan ook een eenmalige waarschuwing geven voor deze aktie want hier worden geen namen genoemd of eenduidige aanduidingen gemaakt.<P>Toxic[Q]<P>... ps: dit is trouwens <B>ook</B> OFF TOPIC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...