Ga naar inhoud


satelietten vastleggen in je hummie??


SatWijchen

Aanbevolen berichten

Even een vraag over het opslaan van de sateliet in je hummie,<BR>Ik heb de astra op positie 1 staan hotbird op 2 etc etc nou wil ik telstar 15 west opslaan op bv nr 20 ik heb de sateliet gevonden druk ongeveer 10x op bewaren en ga het menu uit gaat mijn rotor weer draaien naar sateliet 16 waar bij mij nile sat staat dus denk ik ik zet die telstar wel op 16 en die nile sat op bv positie 20 nilesat gevonden bewaren bewaren en nog een keer bewaren uit het menu en huppakee de rotor draait weer naar de positie van sateliet 16 nu dus telstar het lijkt wel of die twee satelieten maar op 1 positie kunnen of doe ik iets fout??<BR>Ik gebruik de 3.2 allcampatch en een stab hh120 rotor.<BR>dit heb ik overigens ook met andere satelieten dat ik die niet op de plaats kan opslaan waar ik wil.<BR>heeft iemand advies?<P>groet van jim confused.gif" border="0

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet het niet zeker maar deze instellingen kun je ook wijzigen met FormulaV3. Probeer het daar eens mee.<P>Deze kun je downloaden van diverse humax fan sites.<P>Gaat misschien wat makkelijker dan met de afstandsbediening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kanalen in je setting lijst van de telstar staan allemaal in gesteld op antenna 16 dus zal hij altijd terug draaien naar de sat die je op 16 heb opgeslagen om dit tegen tegaan heb ik 16 gemotoriseerd uit gezet<BR>en dan de telstar opgezocht en opgeslagen onder 20 en dan zonder uit het menu te gaan opnieuw een kanaal te zoeken sla deze op en nu zit bij deze nieuw gevonden kanalen de telstar op 20 en ik plaats deze als eerste in de lijst voor de kanalen die allemaal op de telstar zitten<BR>als je dan veder schakeld naar de oude kanalen in je lijst zal de schotel blijven waar hij is om dat 16 niet draait <BR>ik heb nog geen editor gevonden voordie 32 posities aan kan dus doe dit nu even op deze manier , ik heb dezelfde configuratie als jij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie antwoorden ik ga het van `t weekend of na het weekend weer eens proberen dit wordt een druk weekend zondag naar Breda, satelieten vastleggen en ik moet nog werken.<BR>Ach ja over 3 maanden hebben we weer kerstvakantie. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>groet van jim

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...