Poetsdoekje Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 Hallo allemaal Enige tijd geleden heb ik een plaat gehoord op Radio 2 van Cliff Richard, hij zong onder begeleiding van een Symfonieorkest een mooi lied. Ik dacht van het londens Symfonie orkest, en ik dacht ook dat het een song was uit The Lords of The Rings. Wie kan mij hier verder mee helpen!!??? met vriendelijke groet, en alvast bedankt voor het lezen van deze topic Poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Henksat Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 Ik heb effe voor je gezocht, heb veel van hem. Maar ik denk dat je toch een titel moet weten. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Poetsdoekje Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Geplaatst: 19 februari 2005 citaat... Maar ik denk dat je toch een titel moet weten. .. einde citaat Ja, dat is nou juist het probleem. Het zou een complete CD zijn samen met dat orkest, denk ik,? poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Icon Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Ik kan me niet voorstellen dat hier een nummer uit "the Lord of the Ring" op staat, maar een complete CD met het London Philharmonic Orchestra is "Dressed for the Occasion" Groeten, Lourens De Titanic was gebouwd door professionals. De Ark door amateurs!
Poetsdoekje Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Geplaatst: 20 februari 2005 Citaat: Ik kan me niet voorstellen dat hier een nummer uit "the Lord of the Ring" op staat, maar een complete CD met het London Philharmonic Orchestra is "Dressed for the Occasion" Bedankt ik ga daar naar opzoek. P.S. Ik dacht dat er een nummer op stond van LOTR, maar ik kan het mis hebben, maar toch bedankt poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Geplaatst: 20 februari 2005 Hier ben ik al weer, Ik heb even gekeken bij b*lpuntcom, en het nummer heet Galadriel, en ik dacht dat dit nummer ook in Lord of the Rings voorkwam, uiteraard in een andere vorm en niet met Cliff Richard.... poetsie P.S. Nog effe verder gegoogled En Galadriel, Lady of Lorien is inderdaad uit Lord of the Rings Klik maar op deze link En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen